سرمربی آلومینیوم :

عدالت در فوتبال رعایت نشد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است پیروزی سپاهان مقابل تیمش به دور از عدالت بود.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۷۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛داود مهابادی پس از شکست و حذف تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: از مردم استان مرکزی تشکر ویژه‌ای می‌کنم. ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم اما امروز بدشانس بودیم.
 
او با اشاره به دیدار تیمش در مسابقه‌های لیگ دسته یک گفت: ما در حالی پا به این دیدار گذاشتیم که در طول روزها و هفته‌های گذشته درگیر مسابقه‌های لیگ دسته یک بودیم اما سپاهان در تعطیلات به سر می‌برد و به همین دلیل فشار زیادی به بازیکنان ما وارد شد. با این حال مردم اراک دیدند که ما تمام تلاش‌مان را برای پیروزی انجام دادیم. بازیکنان سپاهان از انرژی زیادی برخوردار بودند و فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کردند.
 
سرمربی آلومینیوم ادامه داد: انرژی بازیکنان ما در دقایق پایانی تحلیل رفت اما باز هم تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کردند. معتقدم سپاهان شایسته پیروزی در این دیدار نبود و ما فوتبال خوبی را ارائه کردیم. با نتیجه امروز عدالت در فوتبال رعایت نشد.
 
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: با نوع بازی‌ای که امروز ما ارائه دادیم اگر سپاهان را شکست می‌دادیم شگفتی نبود.
 
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر گفته عبدالله ویسی درخصوص متفاوت بودن سطح لیگ یک و لیگ برتر تصریح کرد: به نظر بنده کیفیت بازی مهم‌ترین عامل تعیین سطح تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک از یکدیگر است که امروز در این بازی ما نشان دادیم نه تنها تفاوتی با یک تیم لیگ برتری نداریم بلکه از آن نیز سرتر هستیم.
ارسال نظرات