حجت الاسلام غفوری با اشاره به فرازهایی از زیارت اربعین؛ هدف واقعی از اربعین را خدایی شدن و حرکت به سمت خدا دانست.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۸۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه تفت با بیان اینکه حضور پیروان امام حسین علیه السلام در پیاده روی اربعین مثال زدنی است و هر سال بر شکوه آن افزوده می شود گفت: چنین اجتماعی خاری بزرگ در چشم تکفیری ها و تجلی بخش شعار «راه قدس از کربلا می گذرد » است و ان شاء الله به زودی شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به فرازهایی از زیارت اربعین؛ هدف واقعی از اربعین را خدایی شدن و حرکت به سمت خدا دانست.

خطیب جمعه تفت در ادامه به برنامه پیاده روی روز اربعین برای جاماندگان کربلا در شهر تفت از دو مسیر مسجد قدس و مسجد ابوالفضل به سمت حسینیه امام اشاره کرد و از مردم خواست تا حضور پرشوری داشته باشند.

تشریح سخنان رهبری در جمع مردم اصفهان دیگر موضوعی بود که امام جمعه تفت به آن پرداخت و افزود: همان گونه که رهبری فرمودند بصیرت سیاسی موضوع مهم و نیاز اساسی امروز جامعه به ویژه برای نخبگان است.

حجت الاسلام غفوری به تصویب تمدید تحریم ها توسط مجلس نمایندگان آمریکا به مدت ده سال دیگر اشاره کرد و افزود این امر نشانه این است که نباید حتی یک ذره به آمریکایی ها دل خوش کنیم.

وی هدف نهایی از درگیری بین مسلمانان و تحریم ها را تأمین امنیت رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: آنها می خواهند منطقه را ناامن کنند تا اسرائیل در امنیت کامل باشد.


ارسال نظرات