مادر شهید « حسین عبدی» گفت: امنیت امروز با قطره قطره خون شهیدان حاصل شده و بایستی قدردان این امنیت باشیم، وظیفه جوانانی همچون شما حفظ امانتی است که شهیدان و امام شهیدان بر عهده شما نهاده‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۹۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر و پایگاه مقاومت بسیج شهید همت با خانواده شهید حسین عبدی دیدار کردند.

مادر شهید عبدی در این دیار ضمن توصیه به جوانان و نوجونان گفت: آنچه که باعث شد جوانانی همچون فرزندم جان خود را بر کف نهاده و در مقابل دشمن بایستند لبیک گویی به ندای ولی فقیه زمان بود.

وی افزود: امنیت امروز با قطره قطره خون شهیدان حاصل شده و بایستی قدردان این امنیت باشیم، وظیفه جوانانی همچون شما حفظ امانتی است که شهیدان و امام شهیدان بر عهده شما نهاده‌اند.

مادر شهید عبدی در ادامه یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی به دنبال این هستند تا به هر نحو ممکن انقلاب اسلامی را تضعیف سازد ولی هوشیاری ملت اجازه نخواهند داد تا دشمن به هدف خود دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: زمانی دشمن جنگ را بر ملت تحمیل کرد حال نیز سعی دارد تا با تحریم‌ها مردم ایران را وادار به تسلیم کند اما غافل است که ملت ایران هرگز دست از آرمان‌های خود دست بر نمی دارند و تا آخرین قطره خونشان از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

مادرشهید عبدی در پایان از جوانان خواست تا هرگز رهبر انقلاب اسلامی را تنها نگذارند و همواره لبیک گوی ایشان باشند و گفت: دشمن از اینکه جوانان در راه اسلام حرکت می کنند واهمه دارد و می خواهد اسلام را از این جوانان بگیرد اما همیشه با توکل بر خدا داشته باشید و نسبت به وعده الهی ایمان داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات