کارشناس مسایل دینی تاکید کرد
کارشناس مسائل دینی گفت: علت شکست ناپذیری انقلاب اسلامی تکیه بر بسیج مردمی است چراکه بسیج مکتب عشق، ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۹۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷

حجت‌الاسلام مهدی مجاری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ بسیج را یک تفکر ناب دانست و گفت: این تفکر ناب پس از سال‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب همت گمارده و در حقیقت علت شکست ناپذیری انقلاب تکیه بر بسیج مردمی است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امروز بسیج سه موضوع مبارزه با نفوذ دشمنان، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و کمک به دولت را بایستی دنبال کند همچنین در عرصه اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید کوشا باشد.

حجت‌الاسلام مجاوری بسیجیان را به‌دنبال روی از سیره عمار در اسلام دعوت کرد و گفت: حضور دائم در صحنه، آگاهی بخشی و بصیرت، علم و دانایی و معرفت به حق و مدافع حق بودن از صفات برجسته عمار یاسر بود امروز هم این شاخصه‌ها می‌تواند در بسیجیان ما متجلی شده و راهگشا باشد.

وی افزود: کسانی ‌که گروه‌های تکفیری و تروریستی را پایه‌گذاری کردند، امروزه همین گروه‌های تکفیری گریبان‌گیر خودشان شده است.

این کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: بسیج ریشه در قرآن دارد و جوانان بسیجی با آمادگی همه جانبه خود در همه عرصه‌ها این آیه قرآنی را تأئید می‌کنند.

بسیج  در همه عرصه‌ها خط شکن است/تفکر بسیجی کشورهای منطقه را بیمه کرده است

حجت‌الاسلام مجاوری بیان کرد: بسیجی‌ها نمونه‌ای بارز از آمادگی ملت ایران در عرصه‌های مختلف هستند و خط شکن در همه عرصه‌ها به‌ویژه نظامی و علمی هستند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج خط شکن در همه عرصه‌ها است و کشور ایران به برکت نیروهای جان بر کف بسیجی بیمه شده و امنیت اجتماعی جامعه منوط به ترویج فرهنگ بسیج است.

این کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: امروز اگر می‌خواهیم حسینی و عاشورایی باشیم باید روحیه بسیجی داشته باشیم تا از غافله کربلا عقب نمانیم و همان گونه که یاران سیدالشهدا فدای امام حسین(ع) شدند ما هم فدایی رهبر خویش باشیم.

حجت‌الاسلام مجاوری ادامه داد: امروز بسیج علاوه بر این که کشور ایران را از گزند دشمنان داخلی و خارجی بیمه کرده، این تفکر و روحیه بسیجی دو کشور عراق و سوریه را نیز در برابر خطر نابودی ناشی از حملات وحشیانه تروریست‌ها مصون نگه داشته است. وظیفه دولت تقویت بسیج است.

کارشناس مسایل دینی در پایان با تاکید بر اینکه بسیج ریشه در قیام کربلا دارد، خاطرنشان کرد: تأسیس بسیج با عنوان ارتش بیست میلیونی در فاصله زمانی کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ‌دستور امام راحل با هدف صیانت از انقلاب مردم ایران در برابر دشمنان داخلی و خارجی حکایت از ژرف نگری و دوراندیشی همراه با آینده نگری امام(ره) دارد که امروز همه ما به بسیج افتخار می‌کنیم و شاهد تنومند شدن این شجره طیبه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات