فرمانده سپاه ناحیه بهاباد خبر داد:

بیش از 70 برنامه در هفته بسیج در بهاباد اجرا می شود/نمایشگاه توانمندی محصولات اقتصاد مقاومتی در تهران

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد از اجری بیش از 70 برنامه در هفته بسیج در بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۱۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده سپاه ناحیه بهاباد با تبریک و گرامی داشت هفته بسیج گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با دور اندیشی و عاقبت نگری در آذرماه سال 58 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد تا پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی باشد.

حاجی زاده اظهار داشت: امروز به برکت مقاومت و پشتیبانی مردم و هدایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی جهانی مطرح است و یکی از نهادهائی که دشمنان برای ضربه زدن به آن تلاش می کنند نهاد مردمی بسیج است.

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج در بهابادپرداخت و عنوان کرد: که در طول این هفته 70 برنامه متنوع مذهبی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی خواهیم داشت که مهمترین این برنامه ها تجمع مدافعین حرم در شهرستان بهاباد، برگزاری نشست های بصیرتی ، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی برگزاری یادواره شهدا ، دیدار با فرماندار وامام جمعه ، غبارروبی قبور شهدا ، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدای شهرستان، شرکت بسیجیان در نمایشگاه توانمندی محصولات اقتصاد مقاومتی در تهران از عمده برنامه های هفته بسیج در بهاباد است.

فرمانده سپاه بهاباد دفاع از انقلاب و حفظ نظام اسلامی در دوران جنگ را تکلیفی که برآمده از اعتقاد اسلامی بسیجیان است عنوان کرد و افزود: ریشه اعتقادی بسیج براساس اسلام است و اگر در صحنه بیاید براساس تکلیف این کار را می کند.

سرگرد پاسدارحاجی زاده با اشاره به اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس بهای این شعار که "بسیج لشکر مخلص خداست" را پرداخت کرد، گفت: در دفاع مقدس بارها شاهد این صحنه بودیم که بسیجیان داوطلبانه جان خود را برای پیشرفت عملیات فدای دیگر رزمندگان می کردند.

وی همچنین با بیان اینکه امروز اقتصاد و فرهنگ عرصه تقابل دشمن با نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: تنها راه مقابله با دشمن عزم ملی و روحیه جهادی است.

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد بابیان اینکه امام راحل بسیج را لشکر مخلص خداخواند وافزود : امروز بسیج یک نیروی توانمند برای نظام جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار