امام جمعه اصلاندوز:

دولت به لغو مصوبه حذف گمرک اصلاندوز عکس العمل نشان نمی دهد

امام جمعه اصلاندوز گفت:دولت نسبت به طومار مردم و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مبنی بر بازگرداندن گمرک اصلاندوز عکس العمل نشان نمی دهد.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۵۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار ،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم اصفهان گفت:رهبر معظم انقلاب بر روحیه انقلابی و انقلابی گری مسئولان تاکید کردند که مسئولان باید  مطالبات رهبری را جدی بگیرند.

وی افزود: توکل به خداوند،اعتماد به نفس،شجاعت اقدام و عمل،بصیرت،عمل به توصیه های امام،ابتکارورزی،تسلیم نشدن و نترسیدن از دشمن، از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تفکر و روحیه انقلابی است که مسئولان کشور باید مدنظر قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با انتقاد از ترتیب اثر ندادن دولت محترم نسبت به طومار مردم اصلاندوز و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مبنی بر بازگرداندن گمرک اصلاندوز، از دولت تدبیر و امید خواست در این راستا اقدام عملی کند چرا که مردم حرف نمی خواهند بلکه اقدام و عمل می خواهند.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین گفت:مساله ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان که در هاله ای از ابهام قرارگرفته و بندر خشک از مسایلی هستند که برای تحقق این وعده ها باید اقدام و عمل شود.

وی همچنین با انتقاد از عدم حضور نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در منطقه اصلاندوز در حاشیه سفر اخیر به حوزه انتخابیه خود، از وی خواست مشکلات مردم را پیگیری کرده و نسبت به رفع مشکلات بخش اقدام کند.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به اهمیت زیارت اربعین به آثار و آداب اربعین حسینی اشاره کرد و گفت:زیارت ائمه اطهار و اولیای الهی با زیارت خداوند معنی پیدا می کند از این رو می توان از قرب و بعید ایشان را زیارت کرد.

وی با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی افزود:خاصیت حضرت امام حسین(ع) این است که در راه دین قطعه قطعه شد از این رو عزاداری ایشان در شرق و غرب عالم بی نظیر است.

حجت الاسلام اسدزاده از برگزاری زیارت از بعید اربعین حسینی در ظهر یکشنبه در مسجد جامع اصلاندوز خبر داد و گفت:مشاهده می کنیم زوار اربعین حسینی را که چگونه با زحمات طاقت فرسا و سختی خودشان را به حرم امام حسین(ع) می رسانند.

وی افزود:اربعین حسینی زیباترین تجلی تعبیر قرآن حبل المتین است که مسلمانان جهان را از ملیت ها و مذاهب مختلف اسلامی حول یک ریسمان ناگسستنی جمع کرده است.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و تاکید بر حضور پرشکوه قشرهای مختلف مردم در برنامه های هفته بسیج خاطرنشان کرد:بسیج نمادی از  ایثار و اخلاص و فداکاری و عشق به اسلام و یکی از برکات الهی نظام  است.

وی در پایان درگذشت مرحومه خانم مرضیه حدیدچی بانوی مبارز و انقلابی را تسلیت گفت.

بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیش ازخطبه های نمازجمعه اصلاندوز سرهنگ بنیادی فرمانده ناحیه عشایری به تشریح برنامه های هفته بسیج و اقدامات سپاه ناحیه عشایری در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت:تجمع بزرگ مدافعان حرم همزمان با 5 آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان ساعت 9 صبح در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار