مسئول بسیج مداحان در گفتگو با «بسیج»:

همایش جهانی اربعین زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) است

محمد فراهانی گفت: پیاده روی و شرکت در همایش جهانی اربعین زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۷۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

محمد فراهانی مسئول سازمان بسیج مداحان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت زیارت و پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: اهل بیت (علیهم السلام) فضیلت هایی را در رابطه با ثواب و پاداش زیارت اربعین بیان فرموده اند که واقعاً انسان متحیر می شود.

وی افزود: ائمه اطهار (ع) خصوصیت انسان مومن حقیقی و یکی از نشانه های ایمان را زیارت اربعین دانسته اند و منظور از ایمان، پذیرفتن ولایت امام علی (علیه السلام) است. اینکه امام حسن عسگری(ع) نشانه مومن را زیارت اربعین معرفی می کنند بدین معناست که اگر کسی توفیق این زیارت را یافت، قطعاً به درجات و مراتب بالایی از ایمان نائل خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان خاطر نشان کرد: وقتی انسان به زیارت اربعین در کربلا مشرف می شود احساس می کند سال هایی که مشرف نشده متضرر شده است، زیرا فضای پیاده روی اربعین توصیفی از دوران ظهور امام زمان(عج) است.

فراهانی در خاتمه بیان داشت: پیاده روی و شرکت در همایش جهانی اربعین زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است زیرا وقتی ایشان ظهور می کنند بسیاری از مردم شاید او را نشناسند اما ایشان خود را با نام امام حسین (علیه السلام) معرفی می کنند؛ اربعین شخصیت امام حسین(ع) را به کل جهان خلقت معرفی می کند.


ارسال نظرات