خبرهای داغ:
شفیعی گفت: امسال در مجموع ۸۳ برنامه مختلف به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در شهرستان برخوار با شعارمحوری بسیج، انقلابی و خدمتگذار است برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۹۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: تقارن هفته بسیج با اربعین امام حسین (ع) تقارن مبارکی است، چراکه بسیج امتداد نهضت عاشورا است.
محمد شفیعی وی ادامه داد: قیام امام حسین علیه السلام متعلق به یک زمان و مکان خاصی نیست. بیش از ۱۴۰۰ سال از این قیام می گذرد ولی مردم و بسیج با همان روحیه انقلابی و حسینی از انقلاب ، نظام و اسلام دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج یک مسأله و اساسی جمهوری اسلامی و انقلاب است افزود: اگر به بیانات حضرت امام خمینی ره توجه کنیم می بینیم که ایشان بسیج را شجره طیبه و پشتوانه انقلاب عنوان می کردند.

این مسئول با بیان اینکه بسیجی بودن یک افتخار و ارزش است، تصریح کرد: حضرت امام خمینی ره می فرمودند افتخار من این است که یک بسیجی ام. بسیجی کسی است که زینت و تکیه‌گاه انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی ادامه داد: تا زمانی کشور نیاز به امنیت و آرامش دارد بودن بسیج یک ضرورت هست، عملکرد بسیج در حوزه‌های مختلف همیشه یک عملکرد قابل‌توجه و تأثیرگذار بوده است.

شفیعی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دوراندیشی و تیزبینی که داشتند دستور تأسیس نیرویی کاملاً مردمی برای حفظ و حراست از این انقلاب و دستاوردهای آن را دادند که در جای خود بی‌نظیر بود گفت: نه‌تنها در دوران هشت دفاع مقدس بلکه امروزه در صحنه جنگ نرم نیز بسیج موجب بهت و حیرت استکبار جهانی شده است.

وی با تأکید بر اینکه نقش بسیج غیرقابل‌انکار شدن است، خاطرشان کرد: نمی‌شود نقش پررنگ و مؤثر بسیج در بحران‌ها و صحنه‌هایی مثل فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ که با رهبری آمریکا و اسرائیل اتفاق افتاد را انکار کرد.

فرمانده سپاه برخوار با اشاره به شاخصه‌های انقلابی گری یادآور شد: اگر در گذشته صحنه و جغرافیای جنگ مشخص بود امروز کاملاً شرایط به‌گونه‌ای دیگر تغییریافته و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ نرم (فیس‌بوک، تویتر، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام و…) تا عمق فضاهای خانواده‌های ایرانی نفوذ کرده‌اند که بسیج باید با رصد این فضا دشمن را بار دیگر در خانه کیش‌ومات کند.

وی افزود: برنامه‌های مختلف امسال هفته بسیج در شهرستان برخوار از ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه با شعار محوری «بسیج، انقلابی و خدمت گذار» با هدف ترویج انقلابی گری، شعار محوری اقتصاد مقاومتی، جهاد فرهنگی و نقش‌آفرینی بسیج تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار خاطرنشان کرد: در مجموع ۸۳ برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در شهرستان برخوار برگزار می‌شود، که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی، یادواره شهدا در شهر دستگرد با حضور سردار کریمی قدوسی، یادواره شهدای محله دلیگان با حضور سردار فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج)، مراسم کلنگ زنی ساختمان سپاه برخوار، مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی، سرکشی و دیدار با ۶۰ خانواده شهید شهرستان، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه، اجتماع ۴ هزارنفری بسیجیان برخوار در ورزشگاه رسالت شهرداری دولت آباد، یادواره شهدای روستای علی‌آباد ملاعلی، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، افتتاح سالن آمفی‌تئاتر پایگاه شهید رجایی، مسابقات مختلف ورزشی، تجلیل از بسیجیان و فرماندهان نمونه، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و … اشاره کرد.

وی اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان برخوار فعالیت‌های خوبی از جمله اردوهای جهادی هفت‌روزه در قالب هشت گروه ۱۸۳ نفره و اعطای ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره به مشاغل مختلف از جمله مشاغل خانگی و به‌خصوص در حوزه کشت زعفران با توجه به کمبود آبی که در استان اصفهان و در این شهرستان شاهد آن هستیم، صورت گرفته است.

شفیعی متذکر شد: در تلاشیم که شهرستان برخوار را در کشور به قطب زعفران و صنایع‌دستی تبدیل کنیم و با برندسازی نان کمشچه جایگاه آن را هم در سطح استانی و هم در حوزه ملی و کشوری ارتقاء ببخشیم.

فرمانده سپاه ناحیه برخوار از راه‌اندازی گردان سایبری در حوزه جنگ نرم در شهرستان برخوار خبر داد و گفت: یکی از دلایل راه‌اندازی این گردان سایبری مقابله با تهدیدات مختلف دشمن در حوزه جنگ نرم و غربت رسانه‌ای شهرستان برخوار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها