خبرهای داغ:
امام جمعه آران و بیدگل:

نارضایتی مردم آمریکا از وضعیت موجود ترامپ را رییس جمهور کرد

آیت الله موسوی با اشاره به آغاز ۷۰ جنگ در دهه‌های اخیر از سوی آمریکا و رتبه اول این کشور در تعداد زندانیان و میزان بدهکاری دولتی تاکید کرد: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور، به معنای انتقاد به وضعیت کنونی آمریکاست.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۰۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه آران و بیدگل در خطبه‌های این هفته با دعوت همگان به تقوا، اربعین حسینی را روز تجلی حماسه آفرینی‌های اباعبدالله(ع) خواند و تصریح کرد: همایش پیاده روی اربعین می‌تواند عامل وحدت دنیای اسلام و زدودن غفلت‌هایی باشد که بر قلب انسان‌های ناآگاه نشسته است.

آیت الله سید محمد موسوی پیاده روی اربعین را همایش عظیم شیعه عنوان و خاطرنشان کرد: اربعین نماد اقتدار شیعه است و راهپیمایی عظیم عاشقان امام حسین(ع) به این مناسبت رسالت نهضت این امام بزرگوار را به تمام دنیا عرضه می‌کند.

وی در ادامه آغاز هفته‌ی بسیج را یادآور شد و اضافه کرد: فرمان امام راحل برای تشکیل بسیج به منظور  تشکیل ارتش بیست میلیونی بود که در نظر ایشان، ایجاد آن برای در امان ماندن از شر دشمن ضروری است.

امام جمعه‌ی آران و بیدگل حضور بسیج در تمام نهادها و اصناف را نشان از بسیجی بودن ملت ایران دانست و اظهار کرد: بخش قابل توجهی از سنگین حمایت و حفاظت از مرز و بوم ایران در دوران دفاع مقدس بر عهده‌ی بسیجیان بود که در کنار سایر نیروهای مسلح به حراست از انقلاب اسلامی پرداختند.

آیت الله موسوی در بخش دیگری از خطبه‌ها به فرمایشات رهبر انقلاب در جمع مردم اصفهان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بیان کردند که نتیجه انتخابات آمریکا برای ما مهم نیست، زیرا تغییر مهره‌های سیاسی این کشور تغییری در سیاست آن به وجود نخواهد آورد.

وی با اشاره به آغاز هفتاد جنگ در دهه‌های اخیر از سوی آمریکا و رتبه اول این کشور در تعداد زندانیان و میزان بدهکاری دولتی تاکید کرد: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور، به معنای انتقاد به وضعیت کنونی آمریکاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار