صدا و سیما همواره در کنار نهادهایی است که با هدف خدمت رسانی و حل مشکلات شهروندان فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۱۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار امام جمعه، اعضاء شورای اسلامی و مسئولین شهر صائین قلعه با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، خدمت در نظام اسلامی را از نعمات الهی شمرد و گفت: دوران کوتاه مسئولیت ها بسرعت سپری می شود و آنچه از این مدت کوتاه برای انسان باقی می ماند خدمت گزاری صادقانه و دعای خیری است که بواسطه حل مشکلات مردم در کارنامه انسان باقی می ماند.

صفری با تاکید بر نقش رسانه ملی در افزایش هم افزایی و مودت در کشور افزود: مهمترین محور فعالیت در مرکز زنجان تلاش برای رفع مشکلات مناطق مختلف و معرفی توانمندیهای بالفعل و بالقوه شهرهای استان بمنظور توسعه پایدار است.

وی با اشاره به نگاه رسانه استانی به شهرستانهای مختلف را عدالت محور و توام با دیدگاه توسعه متوازن، اظهار داشت: صداوسیما همواره در کنار نهادهایی است که با هدف خدمت رسانی و حل مشکلات شهروندان فعالیت دارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تولیدات کشاورزی قابل توجه این شهر تصریح کرد:رفع وابستگی و توجه به اقتصاد مقاومتی در گرو حل مشکلاتی است که بخش کشاورزی با آن مواجه است و رسانه استانی تلاش میکند با تهیه گزارش های مختلف ضمن معرفی بهره مندیها و توانمندیهای صائین قلعه، کاستی ها و مشکلات تولیدکنندگان این شهر را منعکس نماید.

امام جمعه صائین قلعه نیز با تقدیر از رسانه استانی، انعکاس اخبار و برنامه های مختلف این شهر از طریق صداوسیما را گام مهمی در تسریع روند توسعه این منطقه دانست.

همچنین امام جمعه صائین قلعه با اشاره به هجمه سنگین دشمنان به جهان تشیع، صداوسیمارا خط مقدم مقابله با این شبیخون رسانه ای دشمنان بیان کرد و گفت: تخریب چهره رحمانی اسلام و تحریف تشیع در انحاء مختلف و در عرصه رسانه ها در دستور کار استکبار قرار دارد ولی رسانه ملی در برابر جبهه معاند نظام و جنگ نرم آنها ایستادگی میکند که از جمله کارهای قابل تقدیر صداوسیما پخش صحنه های دلدادگی و عشق مردم به اباعبدا... الحسین در ایام محرم و پیاده روی عظیم اربعین است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به جمعیت12هزار نفری این شهر افزود: بیش از70درصد مردم این منطقه به کشاورزی اشتغال دارند و درخواست ما از رسانه استانی توجه بیش از پیش به مشکلات بخش کشاورزس این شهر است.

در ادامه این دیدار مسئولین این شهر ضمن ارائه دیدگاهها و نظراتشان پیشنهادهایی را در ارتباط با تعامل بیشتر با رسانه استانی مطرح نمودند.

در پایان این دیدار، تقدیرنامه ایی از طرف مسئولین شهر به صداوسیمای زنجان اهدا شد.

ارسال نظرات