خبرهای داغ:
امسال آمادگی ارائه خدمات متنوع با تخصص های مختلف با استعداد نیرویی ۴۰۰ نفر را اعلام کردیم که این افراد در طول این مدت در آماده باش امدادی قرار داشتند.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: ارائه خدمات تخصصی پزشکی و بهداشتی، درمانی یکی از اولویت های کاری این سازمان در سطح استان و کشور است که علاوه بر محرومیت زدایی در مواقع لزوم هم وارد کار می شویم.

محسن حجتی افزود: پیرو همین دستور کار چند روز پیش 130 نفر از کادر درمانی را به منظور ارائه خدمات به زائرین کربلای معلی به مناطق مرزی و برون مرزی اعزام کرده ایم.

وی ادامه داد: طبق اخبار واصله از تیم های اعزامی، حجم ارائه خدمات بسیار بالاست و تمامی افرادی که حتّی بنا به پیش بینی های ما به عنوان نیروی رزرو اعزام شده بودند، به کار گرفته شدند.

حجتی تصریح کرد: امسال ما آمادگی ارائه خدمات متنوع با تخصص های مختلف با استعداد نیرویی 400 نفر را اعلام کردیم که این افراد در طول این مدت در آماده باش امدادی قرار داشتند.

این مسئول افزود: نیروهای اعزامی در بیمارستان کربلا و موکب های بین راهی سازماندهی شده اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان در بخش دیگری از گفتگوی خود پیرامون اهمیت این اعزام ها خاطرنشان کرد: متأسفانه وضعیت بهداشتی و درمانی کشور عراق وضعیت مطلوبی ندارد و با توجه به حجم بالای زائران در این ایام، حتماً نیاز است که از دیگر کشورها هم در امور بهداشت و درمان کمک گرفته شود که جمهوری اسلامی ایران در این راه پیش قدم است.

وی ادامه داد: با توجه به این که برای هر مأموریتی نیروهای خاصی فرستاده می شوند، نیروهای این مأموریت هم نسبت به منطقه، وضعیت بهداشت و درمان و همچنین بیماری های شایع کشور عراق آشنایی کافی را دارند و از این رو می توانند خدمات خود را با دانش منطقه ای بیشتری با بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهند.

محسن حجتی تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که بار دیگر توفیق خدمت گذاری به زائرین حضرت امام حسین(ع) را برای بسیجیان این سازمان در اصفهان رقم زد و این موقعیت ها را بسیار مغتنم می شماریم.

حجتی در ادامه به استقبال گسترده بسیجیان در ارائه خدمات تخصصی اشاره کرد و گفت: با توجه به این که کادر درمانی برنامه زمانی مشخصی دارد، اما هر بار با استقبال زیاد اعضای خود روبرو می شویم که در مواردی مجبور به انتخاب و گزینش و قرار دادن پارامترهای خاص آن مأموریت برای کاهش بار جمعیتیِ اعزام می شویم.

به گفته این مسوول، حدود 9 هزار نفر از کادر بهداشتی و درمانی و آموزش پزشکی عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها