یکی از طرح های اصلی دشمنان و استکبار جهانی نفوذ است، بویژه نفوذ فرهنگی و باید در کشور مردم و متولیان فرهنگ بسیج شوند.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۳۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود با تاکید بر اینکه جهاد فرهنگی، راهکار نفوذ فرهنگی است، گفت: تصور اینکه استکبار جهانی ناجی ست، حربه دشمن است.

حجت الاسلام علی تیموری با اشاره به اینکه یکی از تذکرات جدی سال های اخیر رهبر معظم انقلاب به مسئولین کشور و به مردم مسأله نفوذ دشمن و هوشیاری و آگاهی در برابر آن بوده است، افزود: قرآن به ما می آموزد که همواره در مقابل دشمنان باید آماده بود و این آمادگی ابعاد مختلفی از جمله در مسائل فرهنگی، اجتماعی،امنیتی، اقتصادی، سیاسی دارد و هدف دشمن از رخنه در فرهنگ اسلامی ایرانی ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه و بی تفاوتی نسبت به ناموس و مسائل مملکت است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن علیه انقلاب اسلامی طرح های مختلفی دارد، اظهار داشت: یکی از طرح های اصلی دشمنان و استکبار جهانی نفوذ است، بویژه نفوذ فرهنگی و باید در کشور مردم و متولیان فرهنگ بسیج شوند.

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه مردم با تقویت، ترویج و آشنایی با سبک زندگی اسلامی و فرهنگ اصیل اسلامی، تقویت باورها و اعتقادات سد محکمی در برابر نفوذ فرهنگی دشمن ایجاد می کنند، تصریح کرد: اتحاد بیش از پیش بین مردم و مسئولین حربه دشمن را نابود می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود با بیان اینکه جهاد فرهنگی،راهکار مقابله با نفوذ فرهنگی است، ادامه داد: ترویج روحیه ایثار استقامت، حفظ ارزش ها، امربه معروف سبک زندگی اسلامی از جمله راهکارهای خنثی سازی نفوذ دشمن است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت فرهنگ، افزود: چون فرهنگ مایه اصلی هویت یک ملت است بنابراین فرهنگ یک ملت می تواند آن را پیشرفته، عزیز، عالم،نوآور و دارای آبروی جهانی کند و اگر فرهنگ در کشوری مورد انحطاط قرار گرفت و یک کشور هویت فرهنگی خود را که منبعث از اعتقادات آداب و رسوم است از دست بدهد نخواد توانست از جایگاه شایسته ای برخوردار باشد و منافع آن ملت را حفظ کند وقتی باور و اعتقادات یک ملت که اساس فرهنگ است از بین رفت و یا دچار سستی شد کشور و انقلاب در معرض خطر قرار می گیرد.

حجت الاسلام تیموری با تاکید بر اینکه با تقویت باورها، افزایش بصیرت سیاسی، گوش بفرمان ولایت بودن، تقویت روحیه انقلابی و ترویج سبک زندگی می توان با نفوذ فرهنگی مقابله کرد، یادآور شد: طبیعت جهان‌خواران نفوذ است و در مقابل این نفوذ باید بصیرت افزایی در در پیش گرفت و در دام لبخند مصنوعی دشمن نیافتاد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که یکی از راه های نفوذ دشمنان نفوذ در مسئولین تصیم ساز و تصمیم گیر کشور است، گفت: مسئولین که در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی قرار دارند و دشمن می خواهد با تعامل، قول دادن و لبخند ظاهری در تصمیم گیری ها مسئولین تاثیر گذار باشد و دشمن طوری عمل می کند که این تفکر در مسئولین بوجود آید که ناجی بحران ها استکبار جهانی است با این کار دشمن در نظر دارد روحیه ایستادگی انقلابی را از مسئولین ما بگیرد.

ارسال نظرات