رئیس اداره ورزش و جوانان گرمی

ورزش بوکس گرمی، به قطب بوکس کشور تبدیل می شود

در چند سال گذشته موجی از برتری را بوکس کاران گرمی در استان و حتی کشور به راه انداخته اند که می توان عشق و علاقه ذاتی به ورزش بوکس را در بزرگ و کوچک این شهر به وضوح شاهد بود.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۵۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، ورزش گرمی، رنگ آبی و قرمز نمی شناسد و این بدان معنا است که بوکس سالهاست در خون و رگ جوانان شهرستان ریشه دارد.
خلاصه اینکه همه ورزش شهرستان گرمی خلاصه می شود در رشته ورزشی بوکس و اینگونه است که این شهرستان رفته رفته  قلب تپنده بوکس کشور شناخته می شود.
هم اکنون 4 نفر از بوکس کاران گرمی در رده های مختلف سنی عضو تیم ملی هستند و توانستند در مسابقات مختلف ملی مقامهای قهرمانی را بدست آورند.
عزیزی رئیس اداره ورزش و جوانان گرمی در حاشیه بازدید از تمرینات بوکس کاران گفت:بخاطر علاقه و استعداد ویژه بوکس کاران شهرستان دو سالی است که سالن ورزشی جوادیه را به خانه بوکس شهرستان تبدیل نمودیم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان توانستیم رینگ استاندار بوکس رادر این سالن تعبیه کنیم .
وی افزود:ورزش بوکس شهرستان چند سالی است که یک سر و گردن نسبت به شهرهای دیگر  استان  بالاست و مقام اول استانی را با خود به یدک می کشد و رفته رفته با توجه به دستیابی ورزشکاران این شهرستان به مسابقات مختلف کشوری و استعداد بالقوه جوانان به این رشته در آینده ای نزدیک بوکس این شهرستان به قطب بوکس کشور تبدیل خواهد شد.

 


ارسال نظرات