امام جمعه دلیجان با اشاره به موضوع افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران گفت: متاسفانه برای بازگشایی این دفتر در تهران پیش شرط های از سوی وزارت امورخارجه پذیرفته شده که جای تاسف دارد.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۷۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دلیجان اربعین را بزرگترین گردهمایی مسلمانان عالم و جهان عنوان کرد و گفت: همایش اربعین، نمایش میلیونی عشق و ارادت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی افزود: هر سال میلیون ها نفر از اقشار مختلف مسلمان دنیا، با عشق و علاقه در مراسم اربعین شرکت می‌کنند که این حضور پرشور در دنیا بی نظیر است و این حضور  اثبات‌کننده عمق ارادت آنها به امام حسین (ع) است.

دشمن برای تحقق اهداف خود، اقتصاد کشور را نشانه گرفته است

امام جمعه دلیجان به دیدار مردم اصفهان با رهبر انقلاب هم اشاره ای کرد و افزود: دشمن به منظور دستیابی به اهداف خود اقتصاد کشور را نشانه گرفته است، برای مقابله با این توطئه دشمن باید در حوزه اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل حرکت کرد.

حجت‌الاسلام کرامتی تورم، رکود و فسادهای که در کشور وجود دارد را بخشی از توطئه دشمن علیه نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های داخلی و حفظ و استحکام ظرفیت های موجود به مقابله با دشمن باید ایستاد.

کرامتی به موضوع انقلابی گری هم اشاره ای کرد و افزود: فردی که روحیه انقلابی دارد ترسی از دشمن ندارد و همواره آماده مبارزه با دشمن است همان طور که رزمندگان در دوران دفاع مقدس با دست خالی برابر دشمن پیروز شدند.

پذیرش پیش شرط‌ها برای بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا جای تاسف است

وی به موضوع افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران هم اشاره ای کرد و ادامه داد: متاسفانه برای بازگشایی این دفتر در تهران پیش شرط های از سوی وزارت امورخارجه پذیرفته شده که جای تاسف دارد.

امام جمعه دلیجان، بیان کرد: توافق با FTAF که بر اساس آن اطلاعات بانکی افراد در اختیار طرف مقابل قرار می گیرد، تامین نفت و گاز اتحادیه اروپا تحت هر شرایطی توسط ایران و جلوگیری از برخورد با مدیران دو تابعیتی، محدود کردن توان موشکی ایران و عدم حمایت از حزب الله از پیش شرط های بازگشایی این دفتر است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات