فرمانده سپاه ناحیه گرمی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به آغاز هفته بسیج و تبریک این مناسبت به بسیجیان سلحشور از اجرای 42 برنامه مختلف و متنوع خبرداد .
کد خبر: ۸۷۷۹۵۸۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار ،فرمانده سپاه ناحیه گرمی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در محل فرمانداری این شهرستان  با اشاره به آغاز هفته  بسیج و تبریک این مناسبت به بسیجیان سلحشور از اجرای 42 برنامه مختلف و متنوع خبرداد .
سرهنگ نوری افزود: این برنامه ها با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی از 30 آبانماه با شرکت گسترده بسیجیان آغاز می شود.
فرمانده سپاه گرمی  افزود:هفته بسیج امسال به نام بسیج انقلابی و خدمت گزار است و برنامه هایی مختلفی با محوریت همین شعار در هفته بسیج آغاز می شود.
وی با اشاره به برنامه های شاخص هفته بسیج  در گرمی بیان کرد: دیدار فرماندهان،و بسیحیان  پایگاه های مقاومت با امام جمعه گرمی ،برگزاری یادواره های شهدا در مناطق شهری و روستایی ،تجمع بزرگ بسیجیان در گرمی، نشست بصیرتی با موضوع اقتصاد مقاومتی ،برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی بسیجیان شهرستان و برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله  برنامه های اجرا شده در هفته بسیج در گرمی می باشد.
فرماندار گرمی هم  در این جلسه  با تاکید بر حضور به موقع و باشکوه مردم مسولان و بسیجیان در برنامه های محوری هفته بسیج گفت: بسیجیان  اقدامات ارزشمند و خالصانه ای را از ابتدای انقلاب اسلامی دوران هشت سال جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف دفاعی اقتصادی فرهنگی و ... انجام داده اند و از مسولان درخواست میشود که در جهت تجلیل از بسیجیان و اقدامات مخلصانه انان نقش پر رنگ در برنامه ها داشته باشند.
ارسال نظرات