فرمانده سپاه ناحیه مقداد خبر داد:

افتتاح مسکن مددجویان و پایگاه های مقاومت همزمان با هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه مقداد گفت: افتتاح مسکن مدد جویان کمیته امداد و 5 پایگاه مقاومت بسیج از برنامه های هفته بسیج در بخش خمام است.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۹۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

سرهنگ یحیی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تسلیت اربعین حسینی و تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت ها هم الگو و سرمشق است.

وی با اشار به تشکیل فلسفه بسیج تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و همراهی مردم ولایت مدار و مومن ایران اسلامی به جهت انسجام نیروهای انقلابی و شروع تحولی عظیم در این سرزمین که سالها بدست طاغوت و عمال آن چپاول شده بود،امام خمینی(ره) در 5 آذر 58 دستور به تاسیس نهاد انقلابی بسیج مستضعغین دادند تا بدست توانمند برادران و خواهرانی که در ظل این شجره طیبه قرار می گیرند گام های بلندی در راستای اعتلای اسلام و انقلاب برداشته شود و عزت و شرف به این کشور برگردد.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد با بیان اینکه از همان روزهای اول بسیجیان با شور و شعور انقلابی پا به عرصه و میدان های کار زار گذاشتند گفت: در همه جبهه ها با نثار جان و مال و آبروی خود این نهال نوپا را آبیاری کردند و اکنون و با حلالیت و اقتدار در دستان ما قرار دارد این میراث گرانبها امام و شهدا است. که باید ضمن و حفظ و حراست از آن در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و کمک به محرومین و مستضعفین بهره ببریم .

یحیی پور با تاکید بر اینکه بسیج بر پایه انقلابی گری و خدمتگذاری تشکیل شده است و با همین روحیه باقی می ماند گفت: این نهاد انقلابی همواره با چشمان باز و با بصیرت عاشورایی جامعه را رصد می کند و در مسیر ولایت حرکت خواهد کرد و از هر گونه انحراف، فتنه گری، کسالت و تنبلی بدور خواهد ماند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد در ادامه با تشریح برنامه های مختلف که توسط بسیجیان و پایگاه های در هفته بسیج برگزار خواهد شد گفت: برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در سه بخش خمام خشکبیجار و لشت نشاء از برنامه های نخستین روز هفته بسیج است.

وی حضور و سخنرانی اساتید دانشگاها و مربیان و هادیان سیاسی در کلیه مدارس بخش ها با موضوع تبیین گفتمان انقلابی گری بسیج و پرسش و پاسخ را یکی از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد.

یحیی پور پرپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و شروع طرح واکسیناسیون طیور محلی در مقابل بیماری نیوکاسل با همکاری شبکه دامپزشکی استان و تجلیل از بسیجیان نمونه و افتتاح مسکن مدد جویان کمیته امداد و 5 پایگاه مقاومت بسیج را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این بخش عنوان کرد.

وی برگزاری همایش اقتدار بسیج در مساجد جامع سه بخش، حضور یکپارچه بسیجیان در مصلی های نماز جمعه سه بخش، تجمع ورزشکاران بسیجی در سالن تختی و اجرای برنامه های رزمی و حرکات نمایشی، برگزاری یادواره شهدا، مسابقات قرآنی، پیاده روی خانوادگی، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران، رژه موتوری و گلباران مزار شهدا و دیدار با ائمه جمعه سه بخش و تجلیل از فرماندهان را از برنامه های مهم در این هفته بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار