فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: مقام معظم رهبری بر تقویت روحیه جهادی تاکید دارند؛ مدارس ما باید مکانی برای پرورش روحیه جهادی باشد .
کد خبر: ۸۷۷۹۶۰۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ میرزاپور در جمع دوره آموزشی جانشین واحد پویندگان دانش آموزی حوزه مقاومت شهید فهمیده اظهار کرد: انقلاب اسلامی جانانه در مقابله توطئه های آمریکا ایستادگی می کند و این نشان ایستادگی جوانان این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: داعش؛ دلارهای آمریکایی علیه شیعه است که ان شاء الله با ایستادگی محور مقاومت این فتنه نیز از بلاد اسلامی دفع می شود .

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه بحمدالله نخبگان دانش آموز زیادی در کشور ما هستند گفت: شهید فهمیده نخبه ای است که با شهادت خویش الگوی دانش آموزان شده است؛ شهید فهمیده با اعتقاد به آیه " الهی منْ لی غیرک " به جنگ با دشمن رفت .

سرهنگ میرزاپور بیان داشت: امروز که با خطر و تهدید جنگ نرم مواجه ایم، همه دانش آموزان ما با معنویت و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچون شهید فهمیده که به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفت؛ در این جنگ که از جنگ سخت مشکل تر است با لبیک به بیانات حضرت آقا در مقابله با دشمن در این هجمه سایبری و ناتوی فرهنگی سربلند خارج شوند .

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس دشمن روبه روی ما بود، ما هم می دیدیم ولی اکنون این چنین نیست.

میرزاپور تاکید کرد: مقام معظم رهبری بر تقویت روحیه جهادی تاکید دارند؛ مدارس ما باید مکانی برای پرورش روحیه جهادی باشد .

وی در پایان نخبه پروری، تقویت روحیه معنوی، جهادی و علمی را نیاز امروز جامعه دانش آموزی دانست.

ارسال نظرات