سعید شیرعلی، عضو هیأت‌علمی جوان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۲۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، بعد از ظهر پنج‌شنبه 27 آبان‌ ماه در پی وقوع یک سانحه دلخراش رانندگی، جامعه پزشکی و دانشگاهی استان خوزستان یکی از اعضای جوان خود را از دست داد.

 

 دکتر شیرعلی عضو هیأت‌علمی گروه علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه، بر اثر سانحه رانندگی که در جاده ماهشهر – اهواز رخ داد، به علت شدت جراحات دار فانی را وداع گفت.

 

همچنین همسر و فرزند خردسال وی که در خودرو حضور داشتند، به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند.

 

 این عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور دارای دکتری بیوشیمی بالینی همچنین از رتبه‌های برتر در آزمون دکترای تخصصی سال 85 در رشته بیوشیمی بالینی دانشگاه تربیت مدرس بوده است.

 

وی  در سال 78 دوره کارشناسی را با رتبه اول در دانشگاه منابع طبیعی گرگان و در رشته زیست جانوری پشت سر گذاشت و با رتبه اول در میان ورودی‌های کارشناسی ارشد رشته بیوشیمی بالینی دانشگاه تربیت مدرس، پذیرفته شد.

 

 

دکتر شیرعلی تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در سال 1382 به اتمام رساند و در سال 1385 نیز موفق به اخذ درجه دکتری خود در رشته بیوشیمی بالینی از دانشگاه تربیت مدرس تهران شد.

 

تدریس دروس بیوشیمی بالینی، زیست سلولی و مولکولی، هورمون‌شناسی و غیره در دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز به‌مدت 6 سال،تألیف چندین کتاب و چاپ مقالات متعدد در مجلات داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه‌ها و اجرای چندین طرح پژوهشی و ایفای نقش در مسئولیت‌های اجرایی مختلف در سطح دانشگاه‌ها از جمله سوابق دکتر شیرعلی در مدت کوتاه فعالیت وی بوده است.

 

بسیج جامعه پزشکی کشور ضایعه دلخراش درگذشت این عضو هیأت‌علمی را به جامعه دانشگاهی کشور و خانواده محترم وی تسلیت می‌گوید.

 

ارسال نظرات