نقش اساسی بسیج در سازندگی و توسعه/انتخاب دهستان حسین آباد برای رفع محرومیت زدایی

فرماندار سنندج گفت: از شهرستان سنندج دهستان حسین آباد به منظور محرومیت زدایی در فاز اول توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۷۷۹۷۰۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد ابراهیم زارعی فرماندار شهرستان سنندج پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج همانگونه که در عرصه دفاع مقدس نقش اساسی داشته در سازندگی و توسعه نیز نقش موثر و سازنده دارد.

بسیج در استان کردستان نقش فعال داشته است و نهایت تلاش را در عرصه حفظ امنیت و محرومیت زدایی و فعالیت فرهنگی برعهده داشته است و این چیزی نیست جز تلاش و خلوص نیت بسیجیان.

وی در ادامه از همکاری فرمانداری شهرستان سنندج برای همکاری با سپاه در استان در جهت رفع محرومیت زدایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبر داد و گفت: جای خوشبختی است که سپاه استان در توسعه و عمران روستاها کمک رسانی می کند و فرمانداری سنندج در این امر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.

وی با اشاره به سخنان سردار رجبی به انتخاب یک دهستان از هر شهرستان برای محرومیت زدایی در فاز اول توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: از شهرستان سنندج دهستان حسین آباد به این منظور انتخاب شده است.

فرمانده جدید سپاه شهرستان سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز دشمنان در همه ابعاد با ما در جنگ هستند که به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت بوده و در این شرایط سپاه آرمان نظام و انقلاب را حفظ کرده است.


وی افزود: نقش بسیج در این میان بسیار‌ کلیدی بوده چرا گه به عنوان بزرگترین تشکل جهانی، بسیج در‌ حال ترویج تفکر انقلابی و اسلامی دارد.


رحیمی‌زاده ادامه داد: بسیج تشکلی با بصیرت بوده که همواره در همه صحنه‌ها حاضر بوده و از دین و نظام و انقلاب دفاع می‌کند.

ارسال نظرات