سردار بابازاده در جلسه هم اندیشی پیشکسوتان اصناف اردبیل:
بسیج ارتش مردمی بوده و باید هویت مردمی آن حفظ شود
کد خبر: ۸۷۷۹۷۱۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسج از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جلسه هم اندیشی پیشکسوتان اصناف و بازار مبنی بر برگزاری یادواره کشوری شهید غلامحسین دیده بان، که ساعتی پیش در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: بسیج ارتش مردمی بوده و باید هویت مردمی آن حفظ شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه گفت: صداقت و اخلاص امام راحل موجب حضور همه جانبه مردم بویژه اصناف و بازاریان در کمک رسانی به جبهه ها شد.

وی با اشاره به حضور فعال بازاریان اردبیل در دوران دفاع مقدس گفت: اردبیل مبتکر ایستگاه صلواتی در دوران دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه همه شهدا به مقام رفیع معنوی دست یافته اند و بین آنها هیچ تفاوتی نبوده اظهار داشت: مطابق برخی شاخص ها و آیتم ها یک شهید به عنوان شاخص در هر بخش انتخاب می شود و شهید غلامحسین دیده بان نیز به عنوان شهید شاخص اصناف و بازاریان کشور انتخاب شده است.

سردار بابازاده در ادامه با بیان اینکه شهید مرحمت بالازده به عنوان شهید فهمیده آذربایجان و افتخار این خطه است افزود: فیلم نامه این شهید در دستور کار بود تا ساخته شود که متاسفانه در استان به کندی پیش می رود همچنین تدوین کتاب شهید اسمعیل اعلمی که یادواره این قهرمان وزنه برداری اخیرا برگزار شد به جهت آوازه جهانی به نویسنده آمریکایی که با شهید دوستی و شناخت داشته واگذار شده است.

بابازاده از پیشکسوتان بازار و اصناف خواست: در برگزاری این یادواره در کنار هم مدیریت را در دست گرفته و در کنار سایر عوامل به با شکوه برگزار شدن آن اهتمام داشته باشند.

 

ارسال نظرات