اهداف از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوري

بسترسازي براي نقش آفريني نخبگان

دبير اجرايي جشنواره جهادگران علم و فناوري يكي از اهداف برگزاري اين همايش را بسترسازي براي نقش آفريني نخبگان بسيجي عنوان كرد.
کد خبر: ۸۷۷۹۷۲۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دبير اجرايي جشنواره جهادگران علم و فناوري با بيان اينكه بسیج علمی در دهه پیشرفت ، جهاد علمی و جریان سازی گفتمان علمی در عرصه های ملی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است، اظهار كرد: براين اساس و در راستاي بسترسازي براي نقش آفريني بهتر عزيزان نخبه بسيجي و با هدف تجليل و الگوسازي از برگزيدگان اين عرصه در روز دوم آذرماه همزمان با هفته بسيج برنامه اي تحت عنوان جشنواره جهادگران علم و فناوري برگزار مي گردد.

علي نعمتي در خصوص برنامه هاي سازمان بسيج علمي تصريح كرد: سازمان بسیج علمی در قالب طرح خوشه های تعالی دانش با تعامل اقشار دانشور بسیج، مجموعه ای از طرح و برنامه های متناسب با کلیه گروه های سنی و تحصیلی و سطوح حرفه اي از جمله مهندسان، پزشكان، حقوقدانان را تدبیر و در فرآیند اجرا قرار داده است كه در اين جشنواره از برگزيدگان اقشار دانشور تقدير و تجليل به عمل مي آيد.

وي با تاكيد بر اينكه نخبه پروری و نخبه یاری در کشور از بالاترین ارزش برخوردار است، افزود: بسیج علمي با حمايتهاي مادي و معنوي خود بدون هيچ چشم داشتي از مخترعان و مبتكران مي خواهد زمينه را براي شكوفايي استعداد قشرهاي مختلف و پيشرفت و سربلندي كشور فراهم سازد.

نعمتي از راهيابي سه نفر از منتخبان به مرحله كشوري خبر داد و خاطر نشان كرد: علاوه بر سخنراني مسئولين و تقدير از برگزيدگان اقشار دانشور و مخترعان، نمايشگاهي از دستاوردهاي مخترعان و شركتهاي دانش بنيان در ساعت 9 الي 12 روز سه شنبه دوم آذرماه در سالن ولايت برگزار مي شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار