به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج جلسه شورای اداری شهرستان بافق ، امروز در فرمانداری شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۷۴۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق ، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج جلسه شورای اداری شهرستان بافق امروز در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

"زاده رحمانی" سرپرست فرمانداری بافق ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج یکی از عناصر مهم انقلاب به شمار می آید ، کشور ایران یک قدرت تاثیر گذار در منطقه است و این را جهانیان نیز می دانند ، این مسئله را باید هم به فال نیک بگیریم و هم بد ؛ بر ما لازم است در هر جایگاهی که هستیم دین خود را ادا کنیم تا انشاالله انقلاب اسلامی ایران زیر سایه فرامین مقام معظم رهبری به خوبی پیش برود. ، امید است با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج درشهرستان برنامه های مورد نظر به خوبی اجرا شود و ادارات و نهاد های مربوطه همکاری های لازم را انجام بدهند.

در ادامه "محمد جواد مسلمان" جانشین ناحیه مقاومت بسیج بافق ، با یادی از شهدا و امام شهدا و فرمان تاریخی امام (ره) برای تشکیل بسیج گفت: جامعه امروز از میوه بسیج استفاده می کند و از ثمرات آن بهره می برد ، بسیج در جهت انقلاب و حول محور فرامین مقام مظم رهبری و در شهرستان بافق نیز با هدایت امام جمعه شهرستان حرکت می کند.

وی در ادامه خلاصه ای از فعالیت های اقشار بسیج در شهرستان از قبیل سرکشی خانواده شهدا ، برگزاری یادواره شهدا ، اعزام به مناسبت های مختلف ، فعالیت های فرهنگی ، پر کردن اوقات فراغت جوانان ، قدم بر داشتن در جهت اقتصاد مقاومتی و غیره را بیان کرد و به شرح مختصری از برنامه های هفته بسیج در چند روز آتی پرداخت.

امام جمعه شهرستان بافق در ابتدا انتخاب محمد زاده رحمانی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بافق تبریک گفت و اظهار داشت: تاریخ بسیج نشأت گرفته از هجرت پیامبر است ، زمانی که پیامبر به مدینه آمدند بسیج تشکیل شد و گروه هایی را انتخاب کرد تا به مردم مهاجر کمک کنند. پس حرکتی که امام راحل (ره) انجام داد یک حرکت برگرفته شده از صدر اسلام بود.

در ادامه حجت الاسلام سلیمانی افزود: موفقیت بلاد اسلامی وابسته به نیروی بسیج مردمی است ، بسیج نیرویی است که در مقابل مردم جان فشانی می کند. مردم شهرستان بافق نیز در بسیج حضور داشته و دارند و امید است هفته بسیج بر تمام بسیجیان مبارک باشد.

در آخر امام جمعه بافق حضور مسئولین شهرستان را در برنامه های این هفته بخصوص همایش 5 آذر خواستار شد.


ارسال نظرات