معاون حمایت خانواده کمیته امداد استان گفت :چهارهزار و ۳۲۰مددجوی کهگیلویه و بویراحمد در نوبت دریافت وام‌ قرض الحسنه قرار دارند.
کد خبر: ۸۷۷۹۷۶۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه هم‌اکنون چهار هزار و ۳۲۰ نفر از مددجویان در نوبت دریافت وام‌های قرض الحسنه قرار دارند، گفت: امیدوارم با کمک های خیران و سپرده‌گذاری آنها در شعبه قرض‌الحسنه امداد زمینه ارائه این تسهیلات به مددجویان فراهم شود.

محمد نظری افزود: صندوق امداد ولایت استان در شهریور امسال با هدف جلب مشارکت و جذب سپرده و کمک‌های مردمی و نیز کاهش مراجعه مددجویان و نیازمندان به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات راه‌اندازی شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد است، گفت: مددجویان و نیازمندانی که به خاطر نیاز مالی و معیشتی با مشکلات مقطعی مواجه می‌شوند با مراجعه به امداد از تسهیلات کارگشایی بهره مند می شوند و در این زمینه تاکنون اقدامات بسیاری انجام گرفته است.

نظری با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی کمیته امداد به‌صورت وام قرض الحسنه از منابع دولتی و امداد پرداخت می شود افزود: بیش از ۳۰ میلیارد و ۳۷۱میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به منظور کمک به حل مشکلات درمانی، پرداخت بدهی، هزینه تحصیلی، خرید لوازم ضروری منزل و تعمیرات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در هفت ماهه گذشته پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به دو هزار و ۱۶۷ خانواده نیازمند پرداخت شد، ادامه داد: ارائه تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی موجب کمک به رفع مشکلات اقتصادی خانواده‌ها و کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود.

ارسال نظرات