خطیب جمعه لنده گفت کتشکیل بسیج یکی از ابتکارات ماندگار امام خمینی(ره) و نهادی ارزشمند و مدافع انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۷۹۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
امام جمعه شهرستان لنده در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج گفت : هفته بسیج، یادآور رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری رزمندگانی است که برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در همه صحنه ها و عرصه ها حضوری فعال دارد.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با بیان اینکه بسیج یک حرکت  الهی و آسمانی است افزود: بسیج کوله باری از تجارب ارزشمند است که اقتدار و عظمت خویش را در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی به خوبی نشان داده است و این برهیچ کس پوشیده نیست.
محمودی اصل گفت: بسیج و تفکر بسیجی برخاسته از نهضت عاشورا است و هرکس با این تفکر زندگی کند قطعاً در کارش موفق خواهد بود.
خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده  با بیان اینکه  بصیریت، یکی از مهمترین و شاخص ترین مولفه های است که هر فرد بسیجی باید داشته باشدافزود  چرا که بصیرت است که موجب روشنگری خواهد شد.
وی گفت: امروز عده ای آن چنان مجذوب رابطه با امریکا شده اند که انتخاب ترامپ باعث شد تمام معادلات کاری و رفتاری آنان تغییر کند.
امام جمعه شهرستان لنده گفت: همایش پیاده روی اربعین حسینی سرشار است از مهربانی، احترام، میهمان نوازی و انسانیت که همه این زیبایی ها  در پیاده روی اربعین قابل مشاهده است .
وی ضمن اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی افزود: اربعین نمایش جمعیت میلیونی است که جهان را با این حرکت ارزشمند متحیر کرده است.
ارسال نظرات