۵۰ برنامه متنوع با برنامه ریزی های انجام شده در قالب برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سطح شهرستان ماهنشان به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۸۵۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به برگزاری۵۰ ویژه برنامه طی هفته بسیج در ماهنشان، گفت: هفته بسیج با شعار «بسیج انقلابی و خدمت‌گذار» از یک‌شنبه ۳۰ آبان ماه آغاز و تا ۶ آذرماه ادامه دارد که به این منظور روزشماری تعیین‌شده است و متناسب با آن برنامه‌های متنوعی در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

مجتبی با بیان اینکه بسیج مایه فخر و مباهات ملت ایران است و ترویج تفکر بسیجی، موجب احیای روحیه انقلابی در جامعه می شود، افزود: روز اول هفته بسیج مقارن با اربعین حسینی است و به نام بسیج، پژواک ندای زینب(س) نامگذاری شده که در این روز سعی داریم با عزاداری باشکوه با حضور مردم ولایتمدار همزمان با سراسر ایران نقش مهمی در برگزاری عزاداری حسینی داشته باشیم و راهپیمایی عظیمی در سطح شهرستان تحت عنوان «جاماندگان» روز اربعین برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های محوری هفته بسیج گفت: امروزه بسیج در تمام عرصه های مختلف و در صحنه ها نقش بسزایی دارد و با بصیرت و اخلاص اقدام به موقع انجام می دهد بنابراین برنامه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و … در هفته بسیج برگزار می شود.

برزگر با تشریح و اشاره به برنامه‌های شاخص این هفته، اظهارکرد: ضمن تزیین و فضاسازی سطح پایگاهها و مقرهای ناحیه در اولین روز از هفته بسیج دیدار با خانواده های معظم شهدا و ائمه جمعه جهت تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی را داریم.

وی افزود: همایش اقتصاد مقاومتی و روشنگری، برگزاری کلاس های احکام آبزی پروری، یادواره شهدای آبروی محله، برگزاری یادواره های شهدا در سطح روستاها، همایش ائمه جمعه و جماعات و فرمانده هان پایگاهها، افتتاح سوله های صالحین و نه دی، افتتاح سه پایگاه مقاومت در روستاهای خلج، بلند پرچین و برون قشلاق، ویزیت رایگان در روستاهای محروم، افتتاح عرصه های پرورش ماهی و زنبور عسل، برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی و آموزش مهارت های زندگی، اجرای گروه های جهادی، تشویق بسیجیان نمونه و غیره از برنامه های محوری هفته بسیج در ماهنشان است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج، برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان مدافعان حرم در مورخه ۹۵/۹/۵ روز جمعه قبل از میعادگاه های نماز جمعهدر شهر دندی و ماهنشان برگزار می شود.

برزگر اظهارکرد: امروز بسیج بالاترین قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان را در تمامی زمینه‌ها دارد و هرجا وظیفه‌ ای برای پاسداری از ولایت وجود داشته باشد، نیروی مردمی بسیج نیز حضور دارد، همچنان که بسیج در عرصه ها و آزمون های متعدد پس از انقلاب به صداقت و وفاداری به اسلام و ولایت سربلند و موفق بوده است در خدمت آرمانهای بلند انقلاب و امام و رهبری خواهد بود.

ارسال نظرات