خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان

بسیج بن‌بست شکن مسیر پر پیچ ‌و خم اقتصاد کشور است.

سرهنگ پاسدار محمداسماعیل علیشاهی در نشست خبری هفته بسیج با اصحاب رسانه تنها راه حل جنگ اقتصادی دشمن را روحیه بسیجی و تفکر انقلابی ذکر کرد.
کد خبر: ۸۷۷۹۹۶۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان،سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد: انقلابی عمل کردن در امر خدمت گذاری ، در جهت بن بست شکنی در مسیر پر پیچ و خم انقلاب اسلامی و کمک به فرهنگ و اقتصاد کشور و سایر نیازهای جامعه، امروز راه گشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: در جنگ اقتصادی که دشمن به ما تحمیل کرده تنها با روحیه بسیجی و انقلابی می توانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در بیان کارآیی انقلابی گری در اجتماع عنوان کرد: این روحیه باعث اعتماد به نفس ملی و پیشرفت و حفظ کشور می شود.

فرمانده قرارگاه امام هادی(علیه السلام)با بیان اینکه بسیج، در جنگ اقتصادی، همواره در صحنه اقتصاد مقاومتی، انقلابی عمل کرده است، بیان داشت: بسیج، بن‌بست شکن مسیر پر پیچ ‌و خم اقتصاد کشور است.

سرهنگ علیشاهی خاطرنشان کرد: اگر این روحیه در مردم زنده نباشد حفظ تمامیت ارضی و سماوی کشور دچار مخاطره خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام مأموریت های بسیج نیز حول و محور انقلابی گری شکل گرفته یادآور شد: بسیجی کسی است که جهت رضای خدا و کمک به مردم در شرایط امروز جامعه به میدان بیاید و برای حل این مشکلات تلاش کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگانبا بیان اینکه بسیج همپای انقلاب حرکت کرده و همواره در میدان عمل پیشتاز بوده است، خاطرنشان کرد: بسیج در فعالیت‌های اقتصادی، سازندگی و علمی اقدامات بزرگ و چشمگیری انجام داده است.

علیشاهی اذعان داشت: در حال حاضر 36 هزار بسیجی در 150 رده مقاومت بسیج در شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در گرامیداشت سی و هفتمین سالروز تشکیل بسیج، 58 عنوان برنامه در شهرستان اجرا می‌شود، بیان کرد: در نخستین روز هفته بسیج که مصادف با اربعین حسینی است مراسم عزاداری دهه پایانی صفر در حسینیه ثارالله گلپایگان به مدت 11 روز به همت بسیجیان شهرستان و هیئت رزمندگان اسلام آغاز می گردد.

فرمانده ناحیه گلپایگاناز برگزاری همایش شکوه هجرت و تقدیر از گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: حضور نخبگان بسیجی در مدارس در راستای تبیین گفتمان انقلابی گری، همایش متمرکز تربیت و تعالی ناحیه‌ای در دو موضوع انقلابی گری راز ماندگاری نظام اسلامی و مقابله با آسیب های فضای مجازی و یادواره شهدای دانش‌آموزی خواهران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

علیشاهی در پایان در محضر خوبان و دیدار با امام جمعه گلپایگان و گلشهر، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و گل‌افشانی قبور شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری در رده‌های مقاومت بسیج و اجتماع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر ماه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار