سردار استاد حسینی گفت: در شبانه رو بیش از 3 هزار نفر در این موکب اسکان داده می شوند و برادران از شهر های محمد شهر، اشتهارد، کندر در این موکب جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کرده و بسیجی وار خدمت میکنند.
کد خبر: ۸۷۷۹۹۶۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با حضور در موکب سپاه استان البرز در مسیر نجف تا کربلا اظهار داشت: این موکب به عشق و ارادت نسبت به امام حسین(ع) و زوار ایشان برپا شده است.

وی افزود: مردم خوب و متدین کرج، شورای شهر و شهرداری با کمک سپاه، هدایت های امام جمعه محترم شهر کرج و دیگر مسئولین که در سطح شهر بوده اند دست به دست هم داده اند تا موکبی به نام امام حسن مجتبی(ع) بر پا شود.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه هر شب تعداد 2الی 3 هزار نفر در این موکب پذیرش می شوند گفت: ان شاء الله روزی بتوانیم موکب ثابتی در این مکان برقرار کنیم که بتوانیم به زوار بیشتری خدمت رسانی کنیم.

سردار استاد حسینی عنوان کرد: هدف از برپایی این موکب خدمت رسانی به بهترین مخلوقات خداوند است، افردی که به عشق زینب کبری(س) و افرادی که نبودند قدم در این راه گذاشتند که اربعین را بزرگ جلوه بدهند و حماسه ای از شیعیان را به جهانیان نشان دهند که بدانند ما پای حسین ابن علی(ع) و راه ایشان ایستاده ایم.

وی ضمن تشکر از خدام این موکب در پایان خاطر نشان کرد: در شبانه رو بیش از 3 هزار نفر در این موکب اسکان داده می شوند و برادران از شهر های محمد شهر، اشتهارد، کندر در این موکب جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کرده و بسیجی وار خدمت میکنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها