توسط هیات ثارالله سپاه برگزار می‌شود؛

برپایی موکب و مراسم عزاداری اربعین حسینی در شهرکرد

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی از برپایی موکب و مراسم عزاداری اربعین حسینی در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۹۷۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم اربعین همراه دسته عزاداری هیات ثارالله سپاه شهرکرد و موکب حضرت علی اکبر(علیه السلام ) در مرکز استان برگزار میگردد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، با تاکید بر اهمیت بزرگداشت این روز که متقارن با اولین روز هفته مبارک بسیج است، افزود: کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد همراه با خانواده هایشان و بسیجیان حلقه های صالحین شهرکرد با شرکت در دسته عزاداری سرور و سالار شهیدان، مراسم عزاداری اربعین را در قالب هیات عزاداری ثارالله(علیه السلام ) برگزار می‌کنند.

مولوی با اشاره به تقارن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان و هفته بسیج تصریح کرد: با توجه به همزمان شدن اربعین حسینی و هفته بسیج، در روز اربعین، تجمع عزاداران و بسیجیان همراه با حرکت دسته عزاداری، قرائت زیارت اربعین و برپایی موکب پذیرایی از عزاداران سید الشهداء(علیه السلام) برنامه ریزی شده است.

مولوی افزود: عزاداران حسینی در روز اربعین با تجمع در مقابل ستاد ناحیه شهرکرد با طی مسیر به سمت امامزادگان دو معصوم شهرکرد در چهارراه بازار به خیل دیگر عزاداران می پیوندند.

ارسال نظرات