خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون گفت : به مناسبت هفته بسیج بالای 100 برنامه جهت اجرا توسط ناحیه ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان تیران و کرون پیش بینی شده است .
کد خبر: ۸۷۷۹۹۸۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

 

   ب

ه گزارشخبرگزاری بسیجاز تیران و کرون، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیجبرگزار شد، با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان که از بدو تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) در تمامی صحنه های انقلاب نقش آفرینی کردند و با جانفشانی های خودشان گام های مؤثری را در پیشبرد انقلاب برداشتند ؛ اهم برنامه های هفته بسیج سال 1395 این ناحیه را اعلام نمود .

سرهنگ میری با بیان اینکه بالای 100 برنامه جهت اجرا توسط ناحیه ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان پیش بینی شده است ،گفت : مشارکت در اجرای راهپیمایی روز اربعین که از محله های شهر به سمت امامزادگان شهرستان است و همچنین بازسازی خطبه خوانی حضرت زینب (س) ان شاء الله در هفته بسیج و همزمان با اربعین حسینی به اجرا در خواهد آمد .

وی افزود : برگزاری نشست های روشنگری با موضوع انقلابیگری و استکبار ستیزی، همایش ائمه جمعه و جماعات ، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان، برگزاری نماز وحدت با حضور مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان، بازدید از عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی، برگزاری یادواره های شهدا و دیدار از خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و دفاع مقــدس ، نمایشگاه های عکس و کتاب ، برگزاری مسابقات ورزشی ، کوهپیمایی و پیاده روی ، اجرای برنامه میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین در مصلاهای نمازجمعه شهرستان و ویزیت رایگان از دیگر برنامه های این ناحیه در هفته بسیج خواهد بود .

وی تصریح کرد : یکی از برنامه های مهم ما در این هفته اجتماع برزرگ بسیجیان مدافع حرم همزمان با سراسر کشور در روز 5 آذر همراه با همایش نمایش قدرت و نهایتاً حضور در مصلاهای نماز جمعه جهت شرکت در نماز دشمن شکن جمعه خواهد بود .

سرهنگ میری اظهار کرد: در هفته بسیج امسال از کتاب شهدای کبیر نیز توسط حوزه کوثر خواهران این ناحیه رونمایی خواهد شد . همچنین فیلم "یتیم خانه ایران" توسط بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان این ناحیه با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان اکران خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج سازندگی و بسیج مهندسین و کشاورزی دنبال می شود تاکنون حدود 800 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است ، گفت : با عنایت به نیاز بسیجیان و مردم عزیز شهرستان به تسهیلات برای اجرای عرصه های اقتصاد مقاومتی اعطای تسهیلات تا پایان سال ادامه خواهد داشت و از طرح های اقتصاد مقاومتی پشتیبانی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها