فرمانده سپاه شهرستان نیمروز گفت: در اولین روز از هفته بسیج، جمعی از بسیجیان نواحی مقاومت شهرستان نیمروز و قرارگاه شهید هراتی تیپ حضرت علی اکبر (ع) با سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی به عنوان پدر بسیجیان سیستان تجدید میثاق خواهند کرد
کد خبر: ۸۷۷۹۹۹۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

علی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان اظهار کرد: در اولین روز از آغاز هفته بسیج هفته بسیج، جمعی از بسیجیان نواحی مقاومت سیستان و قرارگاه شهید هراتی تیپ حضرت علی اکبر (ع) با سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی به عنوان پدر بسیجیان سیستان تجدید میثاق کرد.

فرمانده سپاه نیمروز با بیان اینکه برنامه فوق  در گلزار شهدای رسول اکرم (ص) به همراه قرائت دعای زیارت عاشورا  وزیارت اربعین برگزار شد، افزود: حضور فرماندهان بسیج در مدارس و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، برگزاری نمایشگاه و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا و افتتاح ساختمان‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در نیمروز است.

وی تحویل 10 واحد مسکن محرومان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

محبی بیان کرد: اعزام تیم‌های پزشکی تخصصی به منطقه سفیدآبه با هدف کمک به مردم بحث بهداشت و درمان نیز در هفته جاری انجام می‌شود.

وی گفت: جمعه پنجم آذر، همایش بسیجیان سازمان یافته با عنوان مدافعان حرم را با هدف نمایش اقتدار بسیجیان و حفظ و انسجام آنها و تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های رهبر انقلاب و شهدا برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نیمروز حضور بسیجیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد

ارسال نظرات