فرماندار پلدختر گفت:بسیج از نیروهای مردمی مومن و با بصیرت تشکیل شده که با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب همیشه با هوشیاری مسائل را رصد می کند و به موقع واکنش نشان می دهد.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۰۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،نعمت الله دستیاریدر ستاد گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اهمیت بسیج اظهار داشت:بسیج هدیه الهی که از عصاره همه ملت ایران تشکیل شده و به گروه سیاسی یا قشرخاصی اختصاصی ندارد.

وی بیان کرد:بسیج مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی مفتخره که به عضویت این نهاد انقلابی درآمدند.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه بسیج بزرگترین میراث ارزشمند امام خمینی(ره) است اضافه کرد:بسیج از نیروهای مردمی مومن و با بصیرت تشکیل شده که با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب همیشه با هوشیاری مسائل را رصد می کند و به موقع واکنش نشان می دهد.

دستیاری تصریح کرد:اهمیت و نقش آفرینی بسیج به یک دوره یا زمان خاص محدود نمی شود زیرا این حرکت اجتماعی که در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ بوجود می آید.

نماینده عالی دولت در پلدختر خاطر نشان کرد:امنیت،اقتدار و آرامش امروزی جامعه مرهون خون همین شهدایی که جان خود را فدا کردند.

وی یادآورشد:مسئولین دستگاه های اجرایی در خصوص تامین امکانات لازم و حضور در برنامه های هفته بسیج شهرستان باید با سپاه ناحیه همکاری لازم داشته باشند.

دستیاری افزود: بسیج به عنوان مکتب شاهدان و شهیدان گمنام به عنوان یک فرهنگ و تفکر باید به نسل جوان منتقل شود.

ارسال نظرات