برگزاری مراسم شب وداع با شهدای گمنام در ارمغانخانه

مراسم شب وداع با دو شهید گمنام در شهر ارمغانخانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۳۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان، مراسم وداع با دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولین ولایتمدار ارمغانخانه برگزار شد.

در این مراسم که مسئولین استانی و نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، حجت الاسلام فتحی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان به فضایل و ارزش های شهدای اسلام و انقلاب اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: شهدا از عزیزترین چیز خود که جانشان است برای حفظ مملکت، ناموس و دین گذشتند آنها بر زمین افتادند تا ما ایستاده بمانیم. اگر خون پاک آنها بر زمین ریخته شد نشانگر این است که خون در رگ‌های ما جریان یافته و بتوانیم به حیات خودمان ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان به خصوصیات اخلاقی شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان ساخت: طبق نظر کارشناسان سه چهارم شهدای ما در وصیتنامه خود مردم را به پیروی از ولایت فقیه دعوت کرده‌اند بنابراین با مطالعه وصیتنامه این بزرگواران باید آگاه باشیم آنهایی که سعی دارند ما را از ولایت فقیه جدا کنند یعنی می‌خواهند ما را از شهدا و آرمان‌های انقلاب جدا کنند.

در ادامه این مراسم مادحین از وصف حضرت سید الشهدا(ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس مداحی کردند.

در پایان این مراسم مردم حسینی شهر ارمغانخانه ضمن زیارت شهدای گمنام با انها وداع کردند.

ارسال نظرات