بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شاهرود در پی درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ پیام تسلیتی صادر که در آن آمده است: اقتدار و استواری ولایی بانو دباغ هرگز به ایشان اجازه ترک میدان را نداد.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۸۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ یار امام و انقلاب، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شاهرود پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

بار دیگر انقلاب اسلامی در سوگ یاری نشست که با بهره گیری از صبر و استقامت عقیله بنی هاشم، تا آخرین لحظه در صدد آموختن درس مقاومت بود. بانو حدیدچی با تحمل مشکلات فراوان در طی مسیر و مقاومت در برابر دشمن متجاوز به ما آموخت که اگر دوران، دوران گفتمان باشد اما هرگز نباید از تقویت بنیه‌ی روحیه استکبارستیزی و قدرت دفاعی دست برداشت.

اکنون زمان آن رسیده است که فریاد هیهات من الذله پیشوای مان را سر داده تا بدانند هرگز این مرز و بوم عاری از شیرزنانی چون بانو دباغ نخواهد شد. بانویی که اقتدار و استواری ولایی او نه تنها هرگز به ایشان  اجازه ترک میدان را نداد بلکه با تقبل وظایف خطیری همچون فرماندهی سپاه همدان ارادت و پاکبازی خود را به نظام و امت نظام نشان داد.

ما پیروان خط امام و ولایت همچنان با به دوش کشیدن غم از دست دادن  این بانوی مبارز و انقلابی اعلام می‌داریم که هرگز نخواهیم گذاشت متظاهران انقلابی باعث هتک حرمت انقلابیون سر افراز جبهه حق شوند و انشاالله که بانوی مبارز هم در جوار بانوی مبارز وپیروز صحرای کربلا همنشین باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها