امام جمعه مراغه در دیدار جمعی از فرماندهان و بسیجیان این شهرستان، با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است، گفت: شهادت برای یک بسیجی بسیار گوارا و از عسل شیرین تر است.
کد خبر: ۸۷۸۰۱۰۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: سیج نهالی است که توسط امام خمینی(ره) کاشته شد و امروز شاهد رشد و افزایش قدرت این نهال هستیم.

وی با تاکید به اینکه الگوی بسیج در سطح دنیا در حال گسترش است، اظهار کرد: راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن تقویت قدرت ایمان و روحیه بسیجی و افزایش قدرت نظامی نیروی های مسلح است.

وی راهکار دیگر مقابله با نفوذ دشمن را ارتباط با بیگانگان عنوان و با استناد به آیه 57 سوره مائده، خاطرنشان کرد: ارتباط با بیگانگانی که دشمنی با دین، انقلاب و آرمان های امام و رهبری نداشته باشند، ایرادی ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، جهاد و مبارزه با دشمنان را از دیگر راهکارهای مقابله با نفوذ دشمنان دانست و با اشاره به سوره توبه، بیان داشت: باید با کفار و منافقان مبارزه و با شدت با آن ها برخورد کرد.

وی با توجه به قدرت نیروهای نظامی ایران اعم از نیروهای سپاهی و ارتشی، تصریح کرد: بسیج بدون هیچ چشم داشتی با اقتدار و روحیه شهادت طلبی در کنار نیروهای نظامی است.

رضا سامی، فرمانده سپاه پاسداران مراغه نیز با تاکید بر آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری، گفت: شهادت با لباس بسیجی از آرزوهای بسیجیان است.

ارسال نظرات