فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: تقارن آغاز هفته بسیج با اربعین حسینی یادآور ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان درطول دوران غرورآفرین دفاع مقدس است. سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب افزود: هفته بسیج یادآور جانفشانی ها و ...
کد خبر: ۸۷۸۰۱۹۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)  اظهار داشت: تقارن آغاز هفته بسیج با اربعین حسینی  یادآور ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان درطول دوران غرورآفرین دفاع مقدس است.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب افزود: هفته بسیج یادآور جانفشانی ها و ایثارگری های شهداء و رزمندگان در دوران۸ساله دفاع مقدس است و فرهنگ بسیجی برگرفته از آرمان ها و اندیشه های ناب حضرت امام (ره) است که امروز به عنوان یک الگوی بی بدیل در سراسر دنیا مطرح شده است.

نورایی نسب عنوان کرد: تفکر بسیجی درامتداد نهضت عاشورا قراردارد وامروز دشمنان با همه ترفندها و توطئه های خود علیه این نهاد مردمی، از این روحیه‌ عاشورایی بسیجیان در هراس افتاده اند و دشمن به خوبی می داند که تفکر بسیجی از مکتب انسان ساز ابا عبدالله الحسین (ع)نشات می گیرد که خنثی کننده توطئه های آنان شده است.

وی تصریح کرد:امروز تفکر بسیجی در جامعه ما بهترین ابزار بازدارنده مقابل هجمه ها و تهدیدهای دشمنان علیه نظام اسلامی شده است و بسیجیان همواره گوش به ندای ولی امر مسلمین به عنوان پیشقراولان عرصه های مختلف در طول حیات ۳۷ساله انقلاب اسلامی بوده اند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان کرد: حضرت امام (ره) با تشکیل بسیج یک تفکر را در سراسر جهان بنا نهاد که این تفکر، آهنگ پیشرفت‌‌های نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف سرعت بخشیده است و این درحالی است که حضور بسیج در کشور یک نعمت الهی است که دلگرمی و امید را برای دوستان و ناامیدی را برای دشمنان به دنبال داشته است.

نورایی نسب درادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته بسیج در گچساران ،اظهار کرد: در هفته بسیج بیش از ۴۹ویژه برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بسیج، پژواک ندای زینب سلام الله علیها؛ بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی؛ بسیج، انقلابی گری و پیشرفت؛ بسیج، انقلابی گری و کارآفرینی؛ بسیج، انقلابی گری و ایثار؛ بسیج ،انقلابی گری و اقتدارجهانی؛بسیج ،انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافیگری عناوین روزهای هفته بسیج است.

نورایی نسب از اجتماع بزرگ بسیجیان در روز جمعه پنجم آذرماه با عنوان «مدافعین حرم» در گچساران خبر داد و گفت: این برنامه یکی از برنامه های محوری هفته بسیج است که بسیجیان این شهرستان در قالب گردانهای عاشورا،بیت المقدس،الزهراء و کوثردراین روز حضور و صلابت خود رادر همایش سازمان یافته بسیجیان با عنوان "مدافعین حرم”در مجموعه ورزشی پدخندق به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطر نشان کرد: ملاقات مردمی فرماندهی ناحیه با مردم ،حضور سازمان یافته حلقه های صالحین در نماز جمعه،استقرار ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه،نشست های روشنگری ،برپایی نمایشگاه اقتصادمقاومتی و ویزیت رایگان از برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

نورایی نسب افزود: حضور بسیجیان در عزاداری اربعین حسینی،اجرای برنامه های صبحگاه مشترک دانش آموزی،برپایی ایستگاه های صلواتی ،اردوهای جهادی،تقدیر از بسیجیان نمونه،اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف ،سرکشی از خانواده های معظم شهداء و بازدید از مزارع نمونه شهرستان از دیگر برنامه های هفته بسیج در گچساران است

این مقام مسئول برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهداء، دیدار باجانبازان و پیشکسوتان بسیجی، همایش پیاده روی خانواده و کوهپیمایی فرهنگیان بسیجی ، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، برگزاری جلسه اخوت کارگری و نشست سبک زندگی اسلامی، را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

ارسال نظرات