خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۸۰۲۳۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید محمدحسین ابوترابی فرد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه زیارت مرقد مطهر امامزاده محمدهلال بن علی(ع)گفت: دارالشهدای آران و بیدگل در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشتاز است.

وی افزود: آران و بیدگل با شهدای شاخص خود در دوران دفاع قدس همچون ستاره ی بر تارک تاریخ می درخشد و آمار شهدای این شهرستان با توجه به جمعیت آن در زمان جنگ تحمیلی، بی نظیر و خیره کننده است.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام،وجود حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی (ع) در منطقه شیعه نشین آران و بیدگل را از نعمت ها و موهبت الهی دانست و خاطر نشان کرد: این منطقه با وجود حضرت محمد هلال بن علی (ع)، رنگ و بوی مذهبی و اعتقادی خاصی به خود گرفته و فعالیت های فرهنگی در این امامزاده به عنوان امامزاده شاخص استان اصفهان جلوه ای ویژه دارد.

ابوترابی با اشاره به برگزاری کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع)در سال جاری و شخصیت والای ایشان به عنوان فرزند بلافصل امیر المومنین علی (ع)، افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی و همچنین آیین سنتی عزاداری مردم این خطه در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در نوع خود بی نظیر است.

یادآور می شود؛ شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیش از یک درصد جمعیت خود رد دوران انقلاب و دفاع مقدس، رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور داراست و به دارالشهدای کشور شناخته می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها