به مناسبت هفته بسیج؛

مسئولین پارس آباد با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

به مناسبت هفته بسیج، جمعی از مسئولان پارس آباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۰۲۸۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، به مناسبت هفته بسیج، معاون فرماندار، مسئولان ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی و تعدادی از پرسنل سپاه پارس آباد در سالن کنفرانس سپاه ناحیه با حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌السلام رشادی امام جمعه پارس آباد ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را یادآور ارزش های والای انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و دانست و گفت: تا زمانی که روحیه بسیجی، استکبار ستیزی و استقلال طلبی در کشور ما زنده است کشور رو به جلو پیشرفت خواهد کرد کما اینکه این پیشرفت را به عینه در زمان تحریم ها هم دیده ایم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود از تبلیغات منفی در رسانه ها گرفته تا پخش مطالب مسموم در شبکه ها و فضاهای مجازی، در مقابل اسلام ناب ایستاده و اعتقادات جوانان کشور ما را نشانه رفته، تصریح کرد: وظیفه ما در این برهه زمانی سخت است و باید با تقویت روحیه بسیجی در چارچوب ارزش های انقلابی، ایثار، جهاد و شهادت در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

امام جمعه پارس آباد با اعلام اینکه برای رشد و پیشرفت نظام باید راه شهدای کربلا را ادامه داد، افزود: در سایه آموزه های کربلا، حفظ روحیه بسیجی و استکبارستیزی بوده که کشور ما در زمینه نظامی و تکنولوژی علمی از جمله نانو در ردیف کشورهای پیشرفته و صادر کننده تکنولوژی نانو قرار گرفته است و به برکت این روحیه انقلابی روز به روز بر قدرت و پیشرفت کشور ما افزوده می شود.

رشادی افزود: امروز تجربه نظامی کشور ما باعث شده تا کشورهای عراق، سوریه و سایر کشورها از تجربیات کارشناسان نظامی ایران برای مقابله با دشمنان خود بهره گیرند و این اعتماد کشورها باعث شده، دشمن به قدرت ایران اسلامی پی برده و حساب ویژه ای روی کشور ما باز کند.

وی با بیان اینکه هفته بسیج ، هفته بزرگداشت ارزش های انقلابی و اسلامی است و نیز یادآور رشادت ها و دلاوری های مردان خداست بر برگزاری پر شور برنامه های هفته بسیج با مشارکت آحاد مردم و مسئولان تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج پس از پیروزی انقلاب و تأسیس آن به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در تمام عرصه ها حضور پررنگ داشته و انجام فعالیت های محرومیت زدایی، طرح هجرت، اقتصاد مقاومتی، برنامه های فرهنگی و روشنگری وبصیرتی ، گفتمان رهبر و امام (ره) و اعزام کاروان های فرهنگی راهیان نور نشان از حضور بسیج در تمامی عرصه ها است.

سرهنگ مطلب شاهی از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در پارس آباد را برگزاری همایش سازمان یافته بسیجیان با عنوان «مدافعین حرم» دانست و گفت: این همایش روز جمعه پنجم آذرماه ساعت 10 صبح در مصلای امام خمینی (ره) پارس آباد برگزار خواهد شد.

وی شعار محوری هفته بسیج امسال را «بسيج انقلابي و خدمت‌گزار» عنوان کرد و گفت: در اولین روز از هفته بسیج که مصادف با اربعین سیدالشهدا (ع) بوده پیاده روی نمادین اربعین در پارس آباد را خواهیم داشت که از مقابل پمپ بنزین جدید به طرف مسجد جامع برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد همچنین دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح نمایشگاههای فرهنگی و دستاوردهای بسیج در قالب اقتصاد مقاومتی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، ویزیت رایگان بیماران در بخش تازه کند و ... را از جمله برنامه های مهم در نظر گرفته شده در آیین گرامیداشت هفته بسیج شهرستان پارس آباد عنوان کرد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار