سرهنگ حسین ایرانی در نشست خبری اصحاب رسانه شهرستان نمین از اجرا شدن 50 برنامه شهرستانی و 200 برنامه پایگاهی در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۷۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین سرهنگ حسین ایرانی در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج با بیان اینکه محوریت برنامه های هفته بسیج شهرستان نمین شهدای مدافع حرم و اقتصاد مقاومتی خواهد بود افزود همزمان بودن هفته بسیج با ایام عزاداری سالار شهیدان و ماه صفر مناسبترین راه جهت انتقال اهداف پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

فرمانده سپه نمین از برگزاری نمایشگاههای و همایشهای اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج خبر داد و افزود سپاه ناحیه نمین تمام تلاشهای خود را جهت تحقق بخشیدن منویات مقام معظم رهبری در هفته بسیج در تمامی ابعاد را خواهد کرد.

فرمانده سپاه نمین از اجرا شدن 200 برنامه پایگاهی در سه بخش مرکزی عنبران و آبی بیگلو خبر داد و افزود سپاه ناحیه نمین به صورت شبانه روزی تمام تلاشهای خود را جهت هر چه باشکوه برگزار شدن مراسمات در هفته بسیج را انجام خواهد داد.

وی در تشریح برنامه های بسیج گفت برنامه هایی از قبیل دیدار با امام جمعه محترم شهرستان نمین ،برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده محترم شهدا و ایثارگران ، غبار روبی مزار شهدا دیدار با زائرین کربلای معلا، اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی و برگزاری نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ ایرانی حضور حماسی بسیجیان در 5 آذر در مسجد جامع نمین را مهمترین برنامه هفته بسیج عنوان کرد و افزود بسیجیان در این روز با تجدید پیمان با خون شهدا و امام شهدا ابهت و صلابت خود را به جهانیان ثابت و به آنها خواهند فهماند که هنوز راه شهدا ادامه دارد و بسیج در بعد جنگ و نرم و سخت پشتیبان ولایت فقیه بوده و تا آخرین قطره خون از آن پاسداری خواهد کرد.

ایرانی در ادامه افزود افزود در 5 آذر که مصادف خواهد بود با رزمایش و قدرت نمایی اصلی بسیج برنامه هایی از قبیل مسابقات فرهنگی،مداحی، اجرای سرود و دیگر برنامه ها اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات