در طی هشتمین ماه سال، سه تغییر مدیریتی در سطح صنعت آب کشور اعمال شد و مدیرانی در استانهای گیلان، ایلام و خراسان شمالی جای خود را به مدیرانی جدید دادند.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۸۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،  صنعت آب کشور اگرچه اقتصادی ناکارآمد دارد و صنعتی زیان ده محسوب می شود اما یکی از گسترده ترین صنایع کشور است، چرا که نیاز حیاتی ما به آب موجب شده این صنعت با یارانه دولتی و استقراض و بدهی به طور گسترده به فعالیت خود ادامه دهد اما این صنعت از حالت پویایی و فعالیت مطلوب، فاصله معناداری دارد.

 

تعیین مدیرانی که بتوانند در شرایط اقتصاد ناکارآمد این صنعت، پروژه ها و نیازهای آبی کشور را در محدوده تحت پوشش مدیریتی خود کنترل و ساماندهی کنند، به یکی از فاکتورهای جداناشدنی صنعت آب در طی دو دهه اخیر تبدیل شده است. حال آنکه برخی مدیران آبی کشور از این آزمون سربلند بیرون می آیند و برخی نمی توانند هماهنگی مطلوبی بین ناکارآمدی اقتصاد آب و ضرورت پوشش نیازهای آبی منطقه خود ایجاد کنند.

 

در طی هشتمین ماه سال، سه تغییر مدیریتی در سطح صنعت آب کشور اعمال شد و مدیرانی در استانهای گیلان، ایلام و خراسان شمالی جای خود را به مدیرانی جدید دادند.

 

در استان گیلان، هجدهم آبان ماه با حکم «حمیدرضا جانباز» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، «سید محسن حسینی سالکده» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان گیلان منصوب شد.

 

در استان ایلام، هفدهم آبان ماه با حکم «حمیدرضا جانباز» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، «نورالله تیموری» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام منصوب شد.

 

در استان خراسان شمالی، اول آبان ماه با حکم «حمیدرضا جانباز» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، «حمید روشن روان» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان شمالی منصوب شد.

 

پرونده انتصابات صنعت آب در آبان ماه با اعمال این سه تغییر بسته شد و از امروز رصد کار مدیران این صنعت در ماه پایانی پاییز آغاز شد.

ارسال نظرات