خبرهای داغ:
در دیدار فرماندار مراغه با مسئولان بسیج این شهرستان مطرح شد؛
فرماندار مراغه ساعتی پیش در دیدار مسئولان، فرماندهان سپاه و بسیج این شهرستان با اشاره به نقش بسیج در عرصه ها و صحنه های حساس کشورمان گفت: تفکر بسیجی راهگشای مشکلات جامعه کنونی است و این تفکر باید در سطح جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۲۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی افزود: فرهنگ بسیج به عنوان گفتمان اصلی نظام مقدس اسلامی پاسدار ارزش ها و آرمان های ناب اسلامی و انقلابی است.

وی ادامه داد: همه ما به عنوان یک بسیجی باید با همدلی و همسویی با تکیه بر رهنمودهای رهبر انقلاب و ولایت پذیری در راه تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی گام برداریم.

محمدی بیان کرد: در جامعه اسلامی و ولایی، همه آحاد مردم باید مطیع ولایت فقیه بوده و در این راه با تفکر بسیجی و جهادی با فصل الخطاب قرار دادن تدابیر رهبری حرکت کنند.

وی گفت: گفتمان کنونی کشورمان، مبتنی بر دیپلماسی فعال در برابر دنیا کنار تقویت و استحکام بنیه دفاعی در برابر تهدیدات دشمنان است.

محمدی اظهار داشت: آمریکا در طول سال های گذشته و اکنون نشان داده که دشمن اصلی کشورمان بوده و با استفاده از حربه تفرقه افکنی بین امت اسلامی و کشورهای منطقه به دنبال تضعیف جبهه مقاومت و نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: وقایع انتخابات آمریکا و جریانات پس از آن، تنزل مشروعیت و مقبولیت دولت این کشور را در نزد افکار عمومی این کشور و سایر کشورهای جهان نشان داد.

فرمانده سپاه مراغه نیز در این دیدار با اشاره به نقش تفکر بسیج در هشت سال دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی رزمندگان در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در جنگ تحمیلی، ایمان، اخلاص و تبعیت محض آن ها از ولایت و رهبری بود.

رضا سامی افزود: اخلاص، ولایت پذیری و روحیه بسیجی رزمندگان و فرماندهان بسیجی چون شهید مهدی باکری در سخت ترین عرصه های دفاع مقدس و حتی در آخرین لحظات حیات و زمان شهادتشان الگویی برای نسل های آینده است.

وی ادامه داد: روحیه انقلابی و بسیجی در بین آحاد مردم و بسجیان وجود داشته و تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها