فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

خدمات شهرداری سنندج موجب رضایتمندی مردم شده است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اقدامت و فعالیتهای عمرانی ، اجتماعی شهرداری سنندج در سالجاری موجب دلگرمی و امیدورای شهروندان شده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۲۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز با حضور در شهرداری سنندج بر تداوم خدمات رسانی شایسته به شهروندان تاکید کرد.
 
وی اظهار داشت: شهرداریها از جمله دستگاههای هستند که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بنابراین نفش بسزایی هم در جهت جلب رضایتمندی مردم از مجموعه نظام دارند.
 
سردار محمد حسین رجبی بیان کرد: بسیاری از اوقات شهرداریها با انجام خدمات در معابر و محلات سطح شهر موجبات دلگرمی و امیدورای در شهروندان را فراهم می نماید.
 
وی از فعالیتهای عمرانی , اجتماعی شهرداری سنندج در سالجاری تقدیر و تشکر نمود و گفت: تلاشها و خدمات صورت گرفته در سطح شهرباعث رضایتمندی شهروندان سنندجی از مجموعه شهرداری شده است.
 
سردار رجبی با بیان اینکه مردم سنندج شایسته بهترین و ارزنده ترین خدمات هستند افزود: بسیاری از مشکلات و معظلات در سطح شهر وجود دارد که شهرداری با رفع آن می تواند در جهت ایجاد شور و نشاط و امیدورای در سطح شهراقدام نماید.
 
وی تاکید کرد: مدیران شهرداری در راستای رضایتمندی شهروندان باید ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با مردم داشته باشند و از نزدیک در جریان تمامی مشکلات و در خواستهای شهروندان باشند.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: خدمات رسانی شایسته ، رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات سطح شهر باید در الویت برنامه شهرداریها قرار گیرد و امیدوارم شهروندان هم مشارکت لازم در جهت تحقق برنامه های شهرداری را داشته باشند.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار