خبرهای داغ:
امام جمعه جوانرود گفت: حضور در همه صحنه ها، داشتن بصیرت، آمادگی برای شهادت و فداکاری، استکبارستیزی، ولایتمداری و خدامحوری از ویژگی های بسیجیان است.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۲۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جوانرود، ماموستا ملا احمد فخری در جمع بسیجیان حوزه ها و پایگاه های جوانرود اظهار داشت: حضور در همه صحنه ها، داشتن بصیرت، آمادگی برای شهادت و فداکاری، استکبارستیزی، ولایتمداری و خدامحوری از ویژگی های بسیجیان است.

 

 

 

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمنان اسلام از ویژگی های مومنان واقعی است، اظهار داشت:  باید در برابر دشمنان ایستاد و کسانی که در برابر زورگویان و استکبار می ایستند مومن واقعی هستند.

 

 

امام جمعه جوانرود تاکید کرد: زورگویان دنیا و سیاستمداران استکبار سد راه ترقی و تعالی ملت ها شده اند، اما آنان بدانند که هیچ قدرتی با بی عدالتی پایدار نمی ماند و خود به خود شکست می خورد. 

 

 

ماموستا فخری با اشاره به حدیثی دعا و ارادت پیامبر اکرم (ص) نسبت به ملت شام و یمن را یادآورشد و گفت: امروز دولت آل سعود برای خلاف این حدیث در تجاوز به یمن از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه در این تجاوز آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای مستکبر جهان حضور مستقیم دارندگفت: آل سعود در یمن و سوریه به دنبال تامین اهداف جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است.

ارسال نظرات