مسئول تعلیم وتربیت بسیج سپاه مهدیشهرگفت: بهترین پیام پیاده روی میلیونی وحدت همه مسلمین بلکه همه آزادیخواهان در برابر ظلم و جور استکبار و به انزوا کشاندن مستکبران جهان و برهم زدن نقشه های شوم و تفرقه افکنانه آنان می باشد.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۴۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

پیاده روی میلیونی اربعین نماد وحدت آزادیخواهان جهان در برابر ظلم و جور است

حجت الاسلام مهدی سفیدیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، ضمن تسلیت اربعین ابا عبدالله الحسین(ع)اظهار کرد: اربعین حسینی تبلور پیروزی حق وشکست باطل است واسرار زیادی در آن نهفته است که یکی از آنها پرده برداری از چهره نفاق وتحکیم وحدت امت اسلامی می باشد.

وی گفت: اربعین کانون وفاق امت اسلامی و آینه تمام نمای حقانیت و مظلومیت قیام ابا عبدالله الحسین (ع)و یاران با وفایش می باشد که اگر عاشورا را به دل اربعین تصور کنیم یک قیام ناقص و بدون نتیجه گیری مطلوب تلقی می شود و این اربعین بود که عاشورا را به راه انداخت و شور و نشاط را غیر قابل وصف بیمه کرد.

سفیدیان با اشاره به اینکه شاید این رمز در خود کلمه اربعین نهفته باشد که یک خصوصیت روشنگری و تحرک و شور همراه با شعور را در امت اسلامی به راه می اندازد و نقشه های یزید و یزیدیان زمان را با شکست روبرو می کند و به شهادت تاریخ اربعین حسینی وسیله ای برای بیمه شدن عاشورا و مراسمات اربعین وسیله ای برای پیروزی و بیمه شدن انقلابها و قیامها می باشد که می توان از این نمونه به شهادت فرزند امام راحل که در پی آن شهادت مردم و برگزاری اربعین های پی درپی در سراسر ایران اسلامی نام برد که منجر به پیروزی قیام شکوهمند اسلامی شد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه مهدیشهر افزود:اربعین یک پدیده بی بدیل در دنیا وفرصتی طلایی برای تقویت وحدت میان مسلمانان وامت اسلامی است ودر این مراسم عظیم معنوی نه تنهامسلمین،از همه فرقه ها حضور دارند از آئین های دیگری همچون مسیحیت ویهود و...به چشم می خورند ومی توان گفت: این نمایش عظیم معنوی پیاده روی بی نظیر در جامعه بشری می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در این تجمع ترس وهراسی از هیچ امری وجود ندارد وعشاق حسین (ع) با دلی پر از شوق وشور به صورت پیاده به سمت حریم حسینی حرکت کرده ونه نگران گرسنگی ونه تشنگی ونه حراسی از بی امنیتی وکشته شدن دارند که این یکی از خصوصیات عشاق مهدی زهرا(س)می باشد.

وی اضافه کرد: بهترین پیام این مراسم عظیم وشکوهمند ، وحدت همه مسلمین بلکه همه آزادیخواهان در برابر ظلم و جور استکبار و به انزوا کشاندن مستکبران جهان و برهم زدن نقشه های شوم و تفرقه افکنانه آنان می باشد.

سفیدیان تصریح کرد:با توجه به پیام روشن و گویای اربعین حسینی ، انشاالله این حرکت عظیم زمینه ساز حکومت مهدوی خواهد بود؛ چراکه همه مؤلفه های قیام مهدی (عج) در آن دیده می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها