پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیر به مناسبت هفته بسیج

بوشهر-عزیز بحرانی گفت: ((بسیجی)) ازجمله واژه هایی است که به لطف انفاس قدسی امام خمینی(ره) تنها در لغت نامه و دایره المعارف انقلاب اسلامی یافت می شود. بسیجی فرد عاشق سر از پا نشناخته ای است که لحظه به لحظه زندگی خویش را وقف اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۴۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، عزیز بحرانی صبح امروز طی پیامی گفت: عزیز بحرانی گفت: ((بسیجی)) ازجمله واژه هایی است که به لطف انفاس قدسی امام خمینی(ره) تنها در لغتنامه و دایره المعارف انقلاب اسلامی یافت می شود. بسیجی فرد عاشق سر از پا نشناخته ای است که لحظه به لحظه زندگی خویش را وقف اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

احساس مسولیت و تعهد در برابرانقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده اند. بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: "بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است".

اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، بسیجیان سلحشور، آزادگان گرانقدر، ایثارگران مخلص، پاسداران و کلیه پرسنل نیروهای مسلح تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال، عزت و سربلندی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی رامسئلت می نمایم.

عزیز بحرانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر

انتهای خبر./
ارسال نظرات