اصلانی در گفتگو با «بسیج» خبر داد
مسئول بسیج جامعه زنان گفت: در بحث عفاف و حجاب یک شبکه خوشه ای 50 هزار نفری برای پاسخ دادن به شبهات ایجاد شده.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۵۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بسیج با توجه به حضور مردم و با تکیه بر نیروی مردمی و کمک گرفتن از خود آنها شکل گرفته و تا کنون توانسته موفقیت های زیادی به دست آورده و بر مشکلات غلبه کند.

وی افزود: در بحث مبارزه بسیج با معضلات فرهنگی و اجتماعی باید گفت که بسیج با بحث اقتصاد مقاومتی و ایجاد مشاغل خانگی توانسته از آسیب های اجتماعی و فرهنگی کم کند چرا که یکی از دلایل اعتیاد و بی بند و باری عدم مشغولیت افراد است.

اصلانی تاکید کرد: در بحث دوم بسیج فرهنگ سازی را داشته که با ایجاد قرارگاه های فرهنگی و تربیت مربی و سر مربی سعی کرده بیش از صدهزار حلقه تربیتی را سامان دهی کند و دانش رسانه ای خانواده ها را ارتقاء دهد تا از آسیب های فضای مجازی دور شویم.

مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: بیش از 2500 مهد قرآنی ایجاد شده تا از آسیب به تربیت فرزندان جلوگیری شود چرا که در حال حاضر خیلی از مهد ها سکولار اداره می شوند و رقص و موسیقی که در شأن نظام ما نیست تربیت نسل های ما را تهدید می کند.

اصلانی گفت: در بحث عفاف و حجاب یک شبکه خوشه ای 50 هزار نفری برای پاسخ دادن به شبهات ایجاد شده و در بحث افزایش جمعیت کارگاه هایی برای آگاهی بخشیدن به مردم در نظر گرفته شد چرا که جمعیت جوان باعث رونق کشور و شادابی می شود و پیشرفت ما در گرو همین مسئله جمعیت است.


ارسال نظرات