خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن امروز از روبه رو شدن با من و شما هراس دارد و تصمیم گرفته است من و شما را با نقشه های مختلف روبه روی هم قرار دهد.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۶۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد درنشست روشنگری فرهنگیان بسیجی زیرکوه با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس سه اصل ،عزت،مصلحت و حکمت با کلیه کشورها رابطه برقرار کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جریانهای لیبرال و مارکسیست و ... نتوانسته است مردم دنیا را به کمال برساند، خاطرنشان کرد: امروز دنیا تشنه اسلام ناب محمدی است و دنبال جریانی می چرخد تا آنها را به کمال برساند که این جریان همان اسلام ناب است و منشاء ترویج اسلام ناب را جمهوری اسلامی می دانند.

پروژه نفوذ از برنامه های اصلی دشمن است

وی با اشاره به بحث صدور انقلاب اسلامی ، گفت: کارکرد انقلاب اسلامی ایران کارکرد فرهنگی است بنابراین ما با دولت ها کار نداریم بلکه کارکردی که ما امروز دنبال می کنیم کار کردن با ملت ها است.

مزگی نژاد ادامه داد: اکثر ملت ها اوایل انقلاب خیلی انقلاب ما را قبول نداشتند اما امروز به این نتیجه رسیده اند که تنها راه نجاتشان از دست استکبار جهانی و قدرت های منطقه ای و عمله های آمریکا در منطقه این است که دستشان از دست آمریکا بیرون بیاید.

کارشناس مسائل سیاسی اذعان داشت: امروز ملت ها فهمیده اند تنها راهی که می شود آن را ادامه داد و به نتیجه رسید، راهی است که انقلاب اسلامی ایران رفته است و استکبار جهانی امروزه مانده است با این معادله چه بکند.

وی با اشاره به تلاشهای دشمنان نظام بر علیه جمهوری اسلامی ایران،گفت:یکی از برنامه های اصلی که دشمن پیش بینی کرده پروژه نفوذ است ، نفوذی که خیلی آرام و بی سر و صدا شکل می گیرد.

مزگی نژاد با اشاره به اینکه نفوذ با جنگ نظامی بسیار فرق دارد و آرام و بدون سر و صدا کار خود را انجام می دهد،بیان داشت:امروز کسانی در مقابل انقلاب اسلامی حرف می زنند که همین ها روز اول انقلاب در کنار حضرت امام (ره) مبانی انقلاب را نوشته اند.

دو قطبی کردن فضای جامعه اقدام دوم دشمن

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه راه دوم دشمن بعد از پروژه نفوذ،فضای دو قطبی کردن جامعه است ،تاکید کرد: دشمن امروز از روبرو شدن با من و شما هراس دارد و تصمیم گرفته است من و شما را با نقشه های مختلف روبروی هم قرار دهد.

وی عنوان کرد: امروز با فضایی که وجود دارد ورسانه ها و سخنرانی ها وتریبونهایی که در اختیار قرار دارد حجت بر همه تمام شده است و کسی نمی تواند بگوید ما از مسائل خبر نداریم.

مزگی نژاد ادامه داد: بر من و شما واجب است با همتی که داریم و فضا و فرصتی که در اختیار ما قرار دارد مبانی انقلاب را به نسل جدید بازگو کنیم تا فردا شرمنده شهدا نباشیم.

وی بیان داشت: علیرغم همه مشکلاتی که در داخل کشور وجود دارد ولی هنوز انقلاب اسلامی پابرجاست و راه خود را ادامه می دهد.

تهاجم فرهنگی سومین حربه دشمنان نظام

مزگی نژاد با بیان اینکه سومین عاملی که دشمنان در راه آن تلاش می کنند،تهاجم فرهنگی است،اظهارداشت: فضای فرهنگی باعث شده تا دشمنان کارکردی ارائه کنند تاامثال من و شما نتوانیم تصمیم درست بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز ندای انقلاب اسلامی از مرزهای مسلمانان عبور کرده است و در کشورهای اروپایی حرف خود رامی زند بنابراین استکبار جهانی امروز نگران دولت ها نیست بلکه مانده است با ملت ها چه بکند.

مزگی نژاد با بیان اینکه هیچ تغییر در ذائقه دشمن ایجاد نشده است و فقط رنگ عوض کرده است،گفت: بصیرت،دشمن شناسی و استقامت سه خواسته مهم مقام معظم رهبری از ماست.

وی اذعان داشت : شرایطی که امروز نیاز است این است که انقلاب اسلامی را به نسل بعد خود بشناسیم و تحویل دهیم و ان شاءالله این کار را خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها