خبرهای داغ:
جانشین رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به افتتاح 500 مهد قرآنی در سراسر کشور گفت: تا کنون 2400 مهد قرآنی در سراسر کشور فعال هستند که امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه بتوانیم تعداد آنها را افزایش دهیم.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۷۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

 در مورد افتتاح 500 مهد قرآنی در کشور گفت: هم اکنون در سراسر کشور ، 2400 مهد و پیش دبستانی قرآنی در مساجد و حسینیه‌ها داریم  امروز هم در سالروز سی و هفتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، 500 مهد مساجد و پیش دبستانی قرآنی را با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح می‌کنیم، همچنین در این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس چند استان‌ دیگر در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: امروز حتی در شهرستان‌ها و روستاها نیز چنین مهدهایی داریم مهدهای قرآنی مهدهای مراقبتی نیستند بلکه مهدهای تربیتی و پرورشی بر مبنای آموزه‌های قرآنی هستند،  قصد داریم بچه‌ها را تربیت کنیم چون خلأیی را در بحث تربیتی نونهالان احساس می‌کردیم.

جانشین رئیس بسیج جامعه زنان افزود: اعتقاد داریم مراکزی که متولی مهدهای کودک در سراسر کشور هستند در بیشتر این مهدها تربیت به گونه‌ای است که برازنده انقلاب نیست، و کودکی که نسل انقلاب باشد را تربیت نمی‌کنند و بیشتر زندگی غربی را ترویج می‌کنند بنابراین حضور بسیج را در این عرصه ضروری و لازم دیدیم و از سال 89 و 90 اقدام به راه اندازی مهد‌های قرآنی کردیم.

بیابانی ادامه داد: امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه تعداد قابل توجهی به این مهدها اضافه کنیم تا در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات