امام جمعه شهرستان ماهنشان:

بسیجیان باید با هوشیاری کامل نسبت به مسائل سیاسی داخلی و خارجی داشته باشند

بسیجیان باید با هوشیاری کامل نسبت به مسائل سیاسی داخلی و خارجی و جریان‌های مختلف حاضر در کشور اعم از خودی و غیرخودی آشنایی کامل داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۹۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان ماهنشان در مراسم دیدار با بسیجیان به مناسبت آغاز هفته بسیج با بیان اینکه بسیجیان باید با هوشیاری کامل نسبت به مسائل سیاسی داخلی و خارجی و جریان‌های مختلف حاضر در کشور اعم از خودی و غیرخودی آشنایی کامل داشته باشند، گفت: بسیجی باید بداند، آمریکا اصول اولیه انسان بودن را ندارد و از چه مکانیزم هایی برای برکناری نظام و ارزش های انقلابی استفاده می کند.

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور افزود: بسیجی در عمل هم، باید بسیجی وار رفتار کند، شناسایی، شناخت موقعیت ها و زمان از وظایف ذاتی او باید باشد.

وی با بیان اینکه بسیجی ضمن اینکه ولایت پذیر و با بصیرت باشد، اظهار داشت: بسیجی باید ضمن ولایت پذیری هوشیار به مسائل روز جامعه بوده و قبل از هر فتنه و اقدام دشمن آن را سرکوب کند نه اینکه رهبری آن را جمع کند اینکه در فتنه ۸۸ حضرت آقا بیاناتی را اظهار نمودند و این فتنه را سرکوب کردند باید بچه های بسیجی قبل از آقا اقدام می کردند، مردم نباد عوامانه با برخی از مسائل برخورد کنند.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: بسیج یک‌نهاد انسان‌ساز ولایی و خدمتگزار است که باید تفکر بسیجی و بسیجی بودن روزبه‌روز در جامعه گسترش یابد، بسیجیان باید در مسائل روز جامعه خود، بیانات رهبری و اتفاقات کشورهای خارجی و خصوصا دشمنان تحلیل داشته باشند و آن را به دیگران بازگو کنند .

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه به اسم بسیجی نباشید بلکه در رفتار و عمل هم بسیجی وار باشید تأکید کرد، در ساخت و سازها، مصارف اقتصادی، مباحث و عرصه های فرهنگی و اجتماعی هم بسیجی وار باشید .

وی افزود: بسیجیان باید یک گام نسبت به سایر مردم در مسائل و مباحث جامعه جلوتر بوده و آگاهی و بصیرت لازم را برای شرایط مختلف داشته باشند.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: هر بسیج باید فرهنگ بسیجی داشته باشد و این فرهنگ همان معنویت است که شامل شجاعت،غیرت، استقلال و آزادی است.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: بسیجی در مرحله اول ایمان به خدا و رنگ خدایی دارد و تمامی کارها را در راه رضای خداوند انجام می دهد به همین دلیل است که ایمان به خدا مهمترین ویژگی فرد بسیجی است.

وی افزود: بسیج باید نخبه باشد، در همه امور تحیق کند و صحت و سقم آن را بداند، زمان شناس بوده و فرمول آن را بشناسد.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت اربعین حسینی به ارائه گزارش برنامه های پیشنهادی هفته بسیج پرداخت.

مجتبی برزگر با بیان اینکه شعار هفته بسیج « بسیج، انقلابی گری و خدمتگزاری» است، افزود: شعار امسال هفته بسیج با هدف تبیین جایگاه بسیج در پیشبرد انقلابی گری، مقابله با اشرافی گری و خدمت به جامعه انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: دشمن می‌داند بسیج یک‌نهاد ولایی، خدمتگزار و اثرگذار در جامعه اسلامی است بنابراین برای ضربه زدن به این نهاد انقلابی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، اما بصیرت، زمان شناسی، ولایت پذیری بسیجیان این اجازه را هرگز به دشمنان نخواهند داد.

ارسال نظرات