خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س)

برگزاری همایش سه ساله های حسینی در روز اربعین شاهرود

به همت بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) و در بزرگداشت روز اربعین و هفته بسیج همایش سه ساله های حسینی در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۰۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه منوره بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) همایش سه ساله های حسینی به مناسبت اربعین و هفته بسیج در مسجد امام حسین(ع) شهرک ولیعصر(عج) شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که مادران با فرزندان سه ساله خود حضور پرشوری داشتند، ابوالفضل دربانیان از کارشناسان فضای مجازی و جنگ نرم سپاه شاهرود در سخنانی با تاکید بر اهمیت پرورش فرزندان با سبک زندگی اسلامی و تفکرات اسلام ناب اظهار کرد: امروز ما از نظر جغرافیایی سراسر در تهدید هستیم و گلستانی در آتش و خون قرار داریم و از نظر اعتقادی و فکری نیز آماج تیرهای سهمگین دشمنان در جنگ نرم هستیم.

وی افزود: پرورش نسلی با روحیه انقلابی و خدمتگذاری از اهمیت ویژه ای برای انقلاب برخوردار است و باید این نسل را از هم اکنون که خردسال هستند با مکتب عاشورا و امام حسین(ع) آشنا کرد تا در برابر طوفان حوادث و تهدیدات نرم و سخت دشمن بیمه شوند.

دربانیان تاکید کرد: سرمایه گذاری دشمنان روی کودکان و نوجوانان جامعه است و برای همین وسایل ارتباط جمعی و فرهنگی و رسانه ای را به ارزان ترین قیمت در اختیار ما قرار می دهد و ما را در این زمینه ها تحریم شدیدی نمی کند.

وی بیان کرد: مادران ما وظیفه سنگینی به عهده دارند که هم باید بر معرفت و بصیرت خود بیفزاید و هم فرزندان خود را در مسیر اسلام ناب پرورش دهند و سربازانی برای امام حسین(ع) برای ظهور امام عصر(عج) آماده کنند.

در این همایش که بیش از 450 نفر از مادران با فرزندانشان حضور داشتند کربلایی علی اکبر نظری به مدیحه سرایی در عزای امام حسین(ع) و حضرت رقیه(س) پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها