برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ضمن قدردانی از خدمات بانک شهر در ایام اربعین در کربلا، اقدامات این بانک را موجب تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران و کاهش واسطه گری ارز در این ایام دانستند.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۰۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
به گزرش خبرگزاری بسیج، برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ضمن قدردانی از خدمات بانک شهر در ایام اربعین در کربلا، اقدامات این بانک را موجب تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران و کاهش واسطه گری ارز در این ایام دانستند.

چمران: اقدامات بانک شهر در روند پول رسانی به زائران حسینی قابل تحسین بود
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر با اشاره به خدمات این بانک در کربلا گفت: زیرساخت‌هایی که بانک شهر همزمان با مراسم اربعین امسال فراهم کرد، سبب تامین بخشی از نیازهای زائران حسینی(ع) شد و روند پول رسانی به زائران را تسهیل کرد.

وی با تاکید بر این‌که بانک شهر این قابلیت را دارد تا در سال‌های آینده با توان بیشتری پول رسانی به زائران ایرانی را در خاک و مناطق صفر مرزی انجام دهد، تصریح کرد: امیدواریم شاهد افزایش این خدمات شایسته، با توجه به حجم زیاد زائران در سال‌های آتی باشیم.

طلایی: بانک شهر تسهیل کننده نیازهای بانکی زائران در کربلا
مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای شهر نیز با اشاره به مجموعه خدمات این بانک در ایام اربعین به زائران گفت: ارائه خدمات بانکی به زائران مراسم اربعین حسینی از سوی بانک شهر قابل قدردانی است و این بانک در مراسم اربعین سال جاری توانست نقش خوبی در زمینه تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران ایفا کند.

 وی افزود: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که یکی از مشکلات شهروندانی که قصد زیارت حرمین حسینی(ع) را داشتند، کمبود پول نقد بود وامسال بانک شهر به منظور رفع این معضل و پول رسانی مناسب به شهروندان، به این موضوع پرداخت که قابل قدردانی است.

آباد:کاهش چشمگیر مشکلات بانکی زائران کربلا با اقدامات بانک شهر
معصومه آباد، عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران نیز با اشاره به خدمات بانک شهر در کربلا گفت: ورود بانک شهر به نظام بانکی کشور عراق همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) اتفاق خوشایند و مهمی بود و با این اقدام، شاهد کسادی بازار دلالان و سودجویانی بودیم که در این ایام برای زائران ایرانی مشکلات مالی ایجاد می‌کردند.

وی با تاکید بر این‌که میزان ارائه خدمات بانک شهر و شمار خودپردازهای نصب شده در مناطق مرزی و کشور عراق می‌بایست در سال های آینده افزایش چندبرابری داشته باشند، افزود: اتفاق خوبی که امسال رقم خورد، حضور بانک شهر و ارائه تسهیلات بانکی برای دسترسی شهروندان به ارز جاری کشور عراق بود که سبب تامین نیازهای شهروندان در این حوزه شد.

سروری: بانک شهر مانع واسطه گری ارز در کربلا شد
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران نیز با اشاره به ورود بانک شهر به روند پول رسانی به زائران ایرانی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) گفت: خدمات این بانک، فرصت واسطه گری از برخی دلالان ارز را گرفت.

وی با بیان این‌که بسیاری از مردم محروم با کمترین امکانات در تلاش بودند به زیارت حرم امام حسین (ع) بروند و در نتیجه باید بهترین و کیفی‌ترین خدمات با کمترین هزینه به زائران ارائه می‌شد، افزود: بانک شهر تلاش کرد با ورود به کشور عراق به زائران کمک کند تا این مراسم جهانی تشیع، هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

سروری افزود: ما از مسئولان توقع داریم در زمینه ارائه خدمات، همچون بانک شهر نقش تسهیل‌گری ایفا کنند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران: خدمات بانک شهر در کربلا یک حرکت حسینی بود

اقبال شاکری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز خدمات بانک شهر در ایام اربعین در کربلا را را نماد بارز یک حرکت حسینی دانست.

وی با بیان این‌که اقدامات بانک شهر در مرزها و مسیر پیاده روی زائران اربعین به ویژه در حوزه پرداخت دینار، چشمگیر و قابل قدردانی بود، افزود: نصب پیشخوان‌های شهرنت به منظور پرداخت دینار عراق به زائران در کربلا، کمک بسیار بزرگی به زائران بوده است و از این رو می‌بایست از مدیرعامل بانک شهر به واسطه این اقدام قدردانی کرد.

بر این اساس، بانک شهر ارائه خدمات بانکی در ایام اربعین را از 22 آبان ماه آغاز کرد و با نصب 23 دستگاه خودپرداز فعال در 11 نقطه از ورودی کربلا ، مسیرهای اصلی، اطراف حرم و هتل های محل اقامت زائران به خدمات رسانی پرداخت که بر اساس آمار اعلام شده از سوی رئیس ستاد اربعین این بانک، از نخستین روز خدمات دهی، به طور میانگین روزانه 7000 تراکنش از طریق خودپردازهای بانک شهر انجام شد.
ارسال نظرات